Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Про стан роботи ГУ ДПС у Чернівецькій області із заявами, скаргами громадян за період з 01.01.2020 по 30.06.2020

опубліковано 02 липня 2020 о 10:38

За січень - червень 2020 року до ГУ ДПС у Чернівецькій області надійшло 91 письмове звернення громадян, що на 44 звернення менше, ніж за відповідний період 2019 року (135 звернень) з них: 90 заяв (99%); 1 скарга (1%); 0 пропозицій (0%), за аналогічний період минулого року надійшло 135 звернень).

Найчастіші питання, порушенні у зверненнях громадян, стосуються податкової політики (88 звернень – 97% від загальної кількості), найпоширеніші з них: 5 звернень – місцеві податки, 25 звернень - інформування про ухилення від сплати податків, 7 звернень - проведення контрольно-перевірочної роботи, 8 звернень – реєстрація та облік платників податків, 5 звернень – щодо реєстраційних номерів облікових карток платників податків, 2 звернення – оподаткування доходів підприємницької діяльності, 3 звернення – консультації з питань податкового законодавства, 8 звернень – ЄСВ, 25 звернень – інші питання, що належать до компетенції ДПС.

ГУ ДПС у Чернівецькій області розглянуто 87 письмових звернень (83% від усіх звернень), по 4 зверненнях термін надання відповіді не настав і вони знаходяться на розгляді. За результатами розгляду звернень: дано роз’яснення - 54, вирішено позитивно – 19, відмовлено – 2, звернень повернуто авторові у відповідності до ст. 5 ЗУ «Про звернення громадян» - 3, а 4 звернення надіслано за належністю, відповідно до ст.7 Закону України «Про звернення громадян» та 5 зверненнь, що не підлягають розгляду відповідно до ст.8 і 17 ЗУ «Про звернення громадян».

Фактів несвоєчасного надання відповіді на звернення не зафіксовано.

За січень - червень 2020 року надійшла 1 скарга та 1 дублетне звернення. Фактів несвоєчасного надання відповіді на звернення не зафіксовано.

З звітний період 2020 року до ГУ ДПС у Чернівецькій області надійшло 2 колективних звернення. Фактів несвоєчасного надання відповіді на звернення не зафіксовано.

За соціальним станом авторів звернень віднесено до категорій: 5– пенсіонери (щодо заборгованості по податку на майно та ЄСВ), 2 – підприємці (щодо роз’яснення податкового законодавства та інформування про ухилення від сплати податків), 3- державний службовець, 9- інші (колишні працівники органів ДПС), 91 - соціальний стан не визначено.

Звернень, від інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу та Герої України, за звітний період не надходило.

Також не надходили звернення від непрацездатних осіб, а також осіб, що постраждали від Аварії на ЧАЕС, багатодітних сімей та інших громадян, які потребують соціального захисту.

 

З метою створення сприятливих умов щодо особистого спілкування громадян з посадовими особами Головним управлінням ДПС у Чернівецькій області, наказом від 04.06.2020р. № 228 «Про затвердження графіку особистого прийому громадян» із змінами затверджено графік особистого прийому громадян посадовими особами Головного управління ДПС у Чернівецькій області, який постійно оновлюється.

Графік особистого прийому громадян розміщено на інформаційних стендах в адміністративному приміщенні Головним управлінням ДПС у Чернівецькій області та в 13 Центрах обслуговування платників. Також, графіки розміщено на офіційному порталі територіальні органи ДПС у Чернівецькій області. По мірі кадрових змін вносяться зміни до вищевказаних графіків та невідкладно оприлюднюються.

Протягом січня - червня 2020 року посадовими особами органів ДПС області проведено 13 особистих прийомів громадян. З них, проведено начальником ГУ - 0, першим заступником, заступниками начальника ГУ – 3, іншими посадовими особами ГУ - 10. Скарги під час особистого прийому громадян не заявлялись.

Найбільш поширеними зверненнями громадян на особистому прийомі були питання щодо фінансової податкової та митної політики.

За січень-червень 2020р. до ГУ ДПС у Чернівецькій області на сервіс «Пульс» надійшло 14 звернень: 12 звернень – щодо роботи органів ДПС, 1 звернення – щодо роботи ЦОП та 1 звернення – система електронного адміністрування ПДВ. За аналогічний період минулого року на сервіс «Пульс» надійшло 7 звернень.

 

Додаток: дод_1, дод_2.