Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Про стан роботи ГУ ДПС у Чернівецькій області із заявами, скаргами громадян за період з 01.01.2020 по 30.10.2020

опубліковано 01 жовтня 2020 о 15:52

За січень - вересень 2020 року до ГУ ДПС у Чернівецькій області надійшло 170 письмових звернень громадян, з них: 169 заяв (99,4%); 1 скарга (0,6%); 0 пропозицій (0%).

Найчастіші питання, порушенні у зверненнях громадян, стосуються податкової політики (157 звернень – 92,4% від загальної кількості), найпоширеніші з них: 9 звернень – місцеві податки, 61 звернення - інформування про ухилення від сплати податків, 8 звернень - проведення контрольно-перевірочної роботи, 15 звернень – реєстрація та облік платників податків, 8 звернень – щодо реєстраційних номерів облікових карток платників податків, 2 звернення – оподаткування доходів підприємницької діяльності,       3 звернення – консультації з питань податкового законодавства, 10 звернень – ЄСВ, 41 звернення – інші питання, що належать до компетенції ДПС.

ГУ ДПС у Чернівецькій області розглянуто 157 письмових звернень (92,4% від усіх звернень), по 13 зверненнях термін надання відповіді не настав і вони знаходяться на розгляді. За результатами розгляду звернень: дано роз’яснення - 94, вирішено позитивно – 40, відмовлено – 3, звернень повернуто авторові у відповідності до ст. 5 ЗУ «Про звернення громадян» - 6, а 8 звернень надіслано за належністю, відповідно до ст.7 Закону України «Про звернення громадян» та 6 звернень, що не підлягають розгляду відповідно до ст.8 і 17 ЗУ «Про звернення громадян».

Фактів несвоєчасного надання відповіді на звернення не зафіксовано.

За січень - вересень 2020 року надійшла 1 скарга, 2 повторних та 1 дублетне звернення. Фактів несвоєчасного надання відповіді на звернення не зафіксовано.

З звітний період 2020 року до ГУ ДПС у Чернівецькій області надійшло 5 колективних звернень. Фактів несвоєчасного надання відповіді на звернення не зафіксовано.

За соціальним станом авторів звернень віднесено до категорій: 5– пенсіонери (щодо заборгованості по податку на майно та ЄСВ), 3 – підприємці (щодо роз’яснення податкового законодавства та інформування про ухилення від сплати податків), 1- безробітній, 3-державний службовець, 19-інші (колишні працівники органів ДПС), 173 - соціальний стан не визначено.

Від осіб з інвалідністю внаслідок війни, учасників бойових дій та осіб з інвалідністю ІІІ групи за звітний період надійшло 3 звернення.

Звернення від непрацездатних осіб, а також осіб, що постраждали від Аварії на ЧАЕС, багатодітних сімей та інших громадян, які потребують соціального захисту, не надходили. 

З метою створення сприятливих умов щодо особистого спілкування громадян з посадовими особами Головним управлінням ДПС у Чернівецькій області, наказом від 15.09.2020р. № 419 «Про затвердження графіку особистого прийому громадян» затверджено графік особистого прийому громадян посадовими особами Головного управління ДПС у Чернівецькій області, який постійно оновлюється.

Графік особистого прийому громадян розміщено на інформаційних стендах в адміністративному приміщенні Головного управління ДПС у Чернівецькій області та в 13 Центрах обслуговування платників. Також, графіки розміщено на офіційному порталі територіальні органи ДПС у Чернівецькій області. По мірі кадрових змін вносяться зміни до вищевказаних графіків та невідкладно оприлюднюються.

Протягом січня - вересня 2020 року посадовими особами органів ДПС області проведено 28 особистих прийомів громадян. З них, проведено начальником ГУ - 10, першим заступником, заступниками начальника ГУ – 8, іншими посадовими особами ГУ - 10. Скарги під час особистого прийому громадян не заявлялись.

Найбільш поширеними зверненнями громадян на особистому прийомі були питання щодо фінансової податкової та митної політики.

За січень-вересень 2020р. до ГУ ДПС у Чернівецькій області на сервіс «Пульс» надійшло 20 звернень: 14 звернень – щодо роботи органів ДПС, 2 звернення – щодо роботи ЦОП та 1 звернення – система електронного адміністрування ПДВ, 1 звернення - щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді, 2 звернення - інше. За аналогічний період минулого року на сервіс «Пульс» надійшло 9 звернень.