Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Про стан роботи ГУ ДПС у Чернівецькій області із заявами, скаргами громадян за період з 01.01.2020 по 31.12.2020

опубліковано 31 грудня 2020 о 12:03

За січень - грудень 2020 року до ГУ ДПС у Чернівецькій області надійшло 221 письмове звернення громадян, з них: 220 заяв (99,5%); 1 скарга (0,5%); 0 пропозицій (0%).

Найчастіші питання, порушенні у зверненнях громадян, стосуються податкової політики (203 звернення – 92% від загальної кількості), найпоширеніші з них: 12 звернень – місцеві податки, 78 звернень - інформування про ухилення від сплати податків, 8 звернень - проведення контрольно-перевірочної роботи, 25 звернень – реєстрація та облік платників податків, 8 звернень – щодо реєстраційних номерів облікових карток платників податків, 2 звернення – оподаткування доходів підприємницької діяльності,       5 звернень – консультації з питань податкового законодавства, 12 звернень – ЄСВ, 53 звернення – інші питання, що належать до компетенції ДПС.

ГУ ДПС у Чернівецькій області розглянуто 216 письмових звернень (98% від усіх звернень), по 5 зверненнях термін надання відповіді не настав і вони знаходяться на розгляді. За результатами розгляду звернень: дано роз’яснення - 134, вирішено позитивно – 55, відмовлено – 4, звернень повернуто авторові у відповідності до ст. 5 ЗУ «Про звернення громадян» - 7,                          а 8 звернень надіслано за належністю, відповідно до ст.7 Закону України «Про звернення громадян» та 8 звернень, що не підлягають розгляду відповідно до ст.8 і 17 ЗУ «Про звернення громадян».

Фактів несвоєчасного надання відповіді на звернення не зафіксовано.

За січень - грудень 2020 року надійшла 1 скарга, 2 повторних та 1 дублетне звернення. Фактів несвоєчасного надання відповіді на звернення не зафіксовано.

З звітний період 2020 року до ГУ ДПС у Чернівецькій області надійшло 6 колективних звернень. Фактів несвоєчасного надання відповіді на звернення не зафіксовано.

За соціальним станом авторів звернень віднесено до категорій: 5– пенсіонери (щодо заборгованості по податку на майно та ЄСВ), 5 – підприємці (щодо роз’яснення податкового законодавства та інформування про ухилення від сплати податків), 2- безробітній, 7-державний службовець, 27-інші (колишні працівники органів ДПС), 210 - соціальний стан не визначено.

Від осіб з інвалідністю внаслідок війни, учасників бойових дій та осіб з інвалідністю ІІІ групи за звітний період надійшло 4 звернення.

Звернення від непрацездатних осіб, а також осіб, що постраждали від Аварії на ЧАЕС, багатодітних сімей та інших громадян, які потребують соціального захисту, не надходили. 

З метою створення сприятливих умов щодо особистого спілкування громадян з посадовими особами Головним управлінням ДПС у Чернівецькій області, наказом від 15.09.2020р. № 419 «Про затвердження графіку особистого прийому громадян» (із змінами) затверджено графік особистого прийому громадян посадовими особами Головного управління ДПС у Чернівецькій області, який постійно оновлюється.

Графік особистого прийому громадян розміщено на інформаційних стендах в адміністративному приміщенні Головного управління ДПС у Чернівецькій області та в 13 Центрах обслуговування платників. Також, графіки розміщено на офіційному порталі територіальні органи ДПС у Чернівецькій області. По мірі кадрових змін вносяться зміни до вищевказаних графіків та невідкладно оприлюднюються.

Протягом січня - грудня 2020 року посадовими особами органів ДПС області проведено 28 особистих прийомів громадян. З них, проведено начальником ГУ - 10, першим заступником, заступниками начальника ГУ – 8, іншими посадовими особами ГУ - 10. Скарги під час особистого прийому громадян не заявлялись.

Найбільш поширеними зверненнями громадян на особистому прийомі були питання щодо фінансової податкової та митної політики. 

За 2020р. до ГУ ДПС на сервіс «Пульс» надійшло 28 звернень: 21      звернення – щодо роботи органів ДПС, 2 звернення – щодо роботи ЦОП та 1 звернення – система електронного адміністрування ПДВ, 2 звернення - щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді, 2 звернення - інше. За аналогічний період минулого року на сервіс «Пульс» надійшло 9