Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Про стан роботи ГУ ДПС у Чернівецькій області із заявами, скаргами громадян за період з 01.01.2021 по 31.03.2021

опубліковано 01 квітня 2021 о 11:00

За січень - березень 2021 року до ГУ ДПС у Чернівецькій області надійшло 75 письмових звернень громадян, з них: 73 заяви (97%); 2 скарги (3%); 0 пропозицій (0%), за аналогічний період минулого року надійшло 53 письмових звернення громадян.

Найчастіші питання, порушенні у зверненнях громадян, стосуються фінансової, податкової та митної політики (67 звернень – 89% від загальної кількості), найпоширеніші з них: 1 звернення – місцеві податки, 17 звернень - інформування про ухилення від сплати податків, 24 звернення – реєстрація та облік платників податків, 1 звернення – щодо реєстраційних номерів облікових карток платників податків, 11 звернень – консультації з питань податкового законодавства, 6 звернень – ЄСВ, 7 звернень – інші питання, що належать до компетенції ДПС.

ГУ ДПС у Чернівецькій області розглянуто 64 письмових звернення (85% від усіх звернень), по 11 зверненнях термін надання відповіді не настав і вони знаходяться на розгляді. За результатами розгляду звернень: дано роз’яснення - 36, вирішено позитивно – 14, відмовлено – 5, звернень повернуто авторові у відповідності до ст. 5 ЗУ «Про звернення громадян» - 6, а 1 звернення надіслано за належністю, відповідно до ст.7 Закону України «Про звернення громадян» та 2 звернення, що не підлягають розгляду відповідно до ст.8 і 17 ЗУ «Про звернення громадян».

Фактів несвоєчасного надання відповіді на звернення не зафіксовано.

За січень - березень 2021 року надійшло 2 скарги та 1 дублетне звернення. Фактів несвоєчасного надання відповіді на звернення не зафіксовано.

З звітний період 2021 року до ГУ ДПС у Чернівецькій області надійшло 7 колективних звернень. Фактів несвоєчасного надання відповіді на звернення не зафіксовано.

За соціальним станом авторів звернень віднесено до категорій: 3– пенсіонери (щодо продажу квартири, ЄСВ), 3 – підприємці (щодо роз’яснення податкового законодавства та інформування про ухилення від сплати податків), 103 - соціальний стан не визначено, 2 звернення – учасник бойових дій.

Звернення від непрацездатних осіб, а також осіб, що постраждали від Аварії на ЧАЕС, багатодітних сімей та інших громадян, які потребують соціального захисту не надходили. 

З метою створення сприятливих умов щодо особистого спілкування громадян з посадовими особами Головним управлінням ДПС у Чернівецькій області, наказом від 15.01.2021 № 39 «Про затвердження графіку особистого прийому громадян» із змінами затверджено графік особистого прийому громадян посадовими особами Головного управління ДПС у Чернівецькій області, який постійно оновлюється.

Графік особистого прийому громадян розміщено на інформаційних стендах в адміністративному приміщенні Головного управління ДПС у Чернівецькій області та в 13 Центрах обслуговування платників. Також, графіки розміщено на офіційному порталі територіальні органи ДПС у Чернівецькій області. По мірі кадрових змін вносяться зміни до вищевказаних графіків та невідкладно оприлюднюються.

У зв’язку з оголошенням в Україні карантину, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 № 211 «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID_19, спричиненої коронавірусом SARS-Cov-2» (зі змінами) та з метою запобігання поширення вірусу COVID_19, ГУ ДПС тимчасово припинено проведення особистого прийому громадян. 

За 2021р. до Головного управління ДПС у Чернівецькій області на сервіс «Пульс» надійшло 12 звернень: 11 звернень – щодо роботи органів ДПС та                1 звернення – щодо роботи ЦОП. За аналогічний період минулого року на сервіс «Пульс» надійшло 11 звернень.