Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Про стан роботи ГУ ДПС у Чернівецькій області із заявами, скаргами громадян за період з 01.01.2021 по 30.06.2021

опубліковано 01 липня 2021 о 12:02

За січень - червень 2021 року до ГУ ДПС у Чернівецькій області надійшло 132 письмових звернення громадян, з них: 128 заяв (97%); 4 скарги (3%); 0 пропозицій (0%), за аналогічний період минулого року надійшло 91 письмове звернення громадян.

Найчастіші питання, порушенні у зверненнях громадян, стосуються фінансової, податкової та митної політики (111 звернень – 87% від загальної кількості), найпоширеніші з них: 4 звернення – місцеві податки, 1 звернення – загальнодержавні податки, 29 звернень - інформування про ухилення від сплати податків, 30 звернень – реєстрація та облік платників податків, 3 звернення – щодо реєстраційних номерів облікових карток платників податків, 15 звернень – консультації з питань податкового законодавства, 7 звернень – ЄСВ, 21 звернення – інші питання, що належать до компетенції ДПС.

ГУ ДПС у Чернівецькій області розглянуто 129 письмових звернень (98% від усіх звернень), по 3-х зверненнях термін надання відповіді не настав і вони знаходяться на розгляді. За результатами розгляду звернень: дано роз’яснення - 77, вирішено позитивно – 34, відмовлено – 7, звернень повернуто авторові у відповідності до ст. 5 ЗУ «Про звернення громадян» - 8, а 1 звернення надіслано за належністю, відповідно до ст.7 Закону України «Про звернення громадян» та 2 звернення, що не підлягають розгляду відповідно до ст.8 і 17 ЗУ «Про звернення громадян».

Фактів несвоєчасного надання відповіді на звернення не зафіксовано.

За січень - червень 2021 року надійшло 4 скарги та 2 дублетних звернення. Фактів несвоєчасного надання відповіді на звернення не зафіксовано.

З звітний період 2021 року до ГУ ДПС у Чернівецькій області надійшло 8 колективних звернень. Фактів несвоєчасного надання відповіді на звернення не зафіксовано.

За соціальним станом авторів звернень віднесено до категорій: 3– пенсіонери (щодо продажу квартири, ЄСВ), 7 – підприємці (щодо роз’яснення податкового законодавства та інформування про ухилення від сплати податків), 149 - соціальний стан не визначено, 2 – учасник бойових дій, 1 - особа з інвалідністю ІІ група, 15 – колишні працівники ДПС.

Звернення від непрацездатних осіб, а також осіб, що постраждали від Аварії на ЧАЕС, багатодітних сімей та інших громадян, які потребують соціального захисту не надходили.

 

З метою створення сприятливих умов щодо особистого спілкування громадян з посадовими особами Головним управлінням ДПС у Чернівецькій області, наказом від 15.01.2021 № 39 «Про затвердження графіку особистого прийому громадян» із змінами затверджено графік особистого прийому громадян посадовими особами Головного управління ДПС у Чернівецькій області, який постійно оновлюється.

Графік особистого прийому громадян розміщено на інформаційних стендах в адміністративному приміщенні Головного управління ДПС у Чернівецькій області та в 13 Центрах обслуговування платників. Також, графіки розміщено на офіційному порталі територіальні органи ДПС у Чернівецькій області. По мірі кадрових змін вносяться зміни до вищевказаних графіків та невідкладно оприлюднюються.

У зв’язку з оголошенням в Україні карантину, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 № 211 «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID_19, спричиненої коронавірусом SARS-Cov-2» (зі змінами) та з метою запобігання поширення вірусу COVID_19, ГУ ДПС тимчасово припинено проведення особистого прийому громадян. 

За 2021р. до Головного управління ДПС у Чернівецькій області на сервіс «Пульс» надійшло 14 звернень: 13 звернень – щодо роботи органів ДПС та 1 звернення – щодо роботи ЦОП. За аналогічний період минулого року на сервіс «Пульс» надійшло 14 звернень.