Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Про стан роботи ГУ ДПС у Чернівецькій області із заявами, скаргами громадян за період з 01.01.2021 по 30.09.2021

опубліковано 04 жовтня 2021 о 16:21

За січень - вересень 2021 року до ГУ ДПС у Чернівецькій області надійшло 221 письмове звернення громадян, з них: 216 заяв (98%); 5 скарг (2%); 0 пропозицій (0%), за аналогічний період минулого року надійшло 170 письмових звернень громадян.

Найчастіші питання, порушенні у зверненнях громадян, стосуються фінансової, податкової та митної політики (191 звернень – 86% від загальної кількості), найпоширеніші з них: 34 звернення – місцеві податки, 1 звернення – загальнодержавні податки, 44 звернення - інформування про ухилення від сплати податків, 11 звернень – контрольно-перевірочна робота, 1 звернення – місцеві збори, 44 звернення – реєстрація та облік платників податків, 4 звернення – щодо реєстраційних номерів облікових карток платників податків, 19 звернень – консультації з питань податкового законодавства, 1 звернення – пільги щодо сплати податків, 11 звернень – ЄСВ, 21 звернення – інші питання, що належать до компетенції ДПС.

ГУ ДПС у Чернівецькій області розглянуто 210 письмових звернень (95% від усіх звернень), по 11 зверненнях термін надання відповіді не настав і вони знаходяться на розгляді. За результатами розгляду звернень: дано роз’яснення - 102, вирішено позитивно – 76, відмовлено – 13, звернень повернуто авторові у відповідності до ст. 5 ЗУ «Про звернення громадян» - 12, а 4 звернення надіслано за належністю, відповідно до ст.7 Закону України «Про звернення громадян» та 3 звернення, що не підлягають розгляду відповідно до ст.8 і 17 ЗУ «Про звернення громадян».

Фактів несвоєчасного надання відповіді на звернення не зафіксовано.

За січень - вересень 2021 року надійшло 5 скарг та 3 дублетних звернення. Фактів несвоєчасного надання відповіді на звернення не зафіксовано.

З звітний період 2021 року до ГУ ДПС у Чернівецькій області надійшло 9 колективних звернень. Фактів несвоєчасного надання відповіді на звернення не зафіксовано.

За соціальним станом авторів звернень віднесено до категорій: 9– пенсіонери (інформування про ухилення від сплати податків, податиок на нерухоме майно, ЄСВ), 8 – підприємці (щодо роз’яснення податкового законодавства та інформування про ухилення від сплати податків), 224 - соціальний стан не визначено, 2 – учасник бойових дій, 1 - особа з інвалідністю ІІ група, 23 – колишні працівники ДПС.

Звернення від непрацездатних осіб, а також осіб, що постраждали від Аварії на ЧАЕС, багатодітних сімей та інших громадян, які потребують соціального захисту не надходили.

 

З метою створення сприятливих умов щодо особистого спілкування громадян з посадовими особами Головним управлінням ДПС у Чернівецькій області, наказом від 15.01.2021 № 39 «Про затвердження графіку особистого прийому громадян» із змінами затверджено графік особистого прийому громадян посадовими особами Головного управління ДПС у Чернівецькій області, який постійно оновлюється.

 

Графік особистого прийому громадян розміщено на інформаційних стендах в адміністративному приміщенні Головного управління ДПС у Чернівецькій області та в 13 Центрах обслуговування платників. Також, графіки розміщено на офіційному порталі територіальні органи ДПС у Чернівецькій області. По мірі кадрових змін вносяться зміни до вищевказаних графіків та невідкладно оприлюднюються.

У зв’язку з оголошенням в Україні карантину, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 № 211 «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID_19, спричиненої коронавірусом SARS-Cov-2» (зі змінами) та з метою запобігання поширення вірусу COVID_19, ГУ ДПС тимчасово припинено проведення особистого прийому громадян. 

За 9 місяців 2021р. до Головного управління ДПС у Чернівецькій області на сервіс «Пульс» надійшло 19 звернень: 18 звернень – щодо роботи органів ДПС та 1 звернення – щодо роботи ЦОП. За аналогічний період минулого року на сервіс «Пульс» надійшло 20 звернень.