Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Про стан роботи ГУ ДПС у Чернівецькій області із заявами, скаргами громадян за період з 01.01.2021 по 31.12.2021

опубліковано 31 грудня 2021 о 10:57

За січень - грудень 2021 року до ГУ ДПС у Чернівецькій області надійшло 294 письмових звернення громадян, з них: 289 заяв (98%); 5 скарг (2%);  пропозицій (0%), за аналогічний період минулого року надійшло 221 письмове звернення громадян.

Найчастіші питання, порушенні у зверненнях громадян, стосуються фінансової, податкової та митної політики (263 звернення – 89% від загальної кількості), найпоширеніші з них: 42 звернення – місцеві податки, 3 звернення – загальнодержавні податки, 66 звернень - інформування про ухилення від сплати податків, 15 звернень – контрольно-перевірочна робота, 2 звернення – місцеві збори, 64 звернення – реєстрація та облік платників податків, 5 звернень – щодо реєстраційних номерів облікових карток платників податків, 22 звернення – консультації з питань податкового законодавства, 1 звернення – пільги щодо сплати податків, 13 звернень – ЄСВ, 30 звернень – інші питання, що належать до компетенції ДПС.

ГУ ДПС у Чернівецькій області розглянуто 290 письмових звернень (99% від усіх звернень), по 4 зверненнях термін надання відповіді не настав і вони знаходяться на розгляді. За результатами розгляду звернень: дано роз’яснення - 143, вирішено позитивно – 106, відмовлено – 16, звернень повернуто авторові у відповідності до ст. 5 ЗУ «Про звернення громадян» - 18, а 4 звернення надіслано за належністю, відповідно до ст.7 Закону України «Про звернення громадян» та 3 звернення, що не підлягають розгляду відповідно до ст.8 і 17 ЗУ «Про звернення громадян». Фактів несвоєчасного надання відповіді на звернення не зафіксовано.

За січень - грудень 2021 року надійшло 5 скарг та 4 дублетних звернення. Фактів несвоєчасного надання відповіді на звернення не зафіксовано.

З звітний період 2021 року до ГУ ДПС у Чернівецькій області надійшло 9 колективних звернень. Фактів несвоєчасного надання відповіді на звернення не зафіксовано.

За соціальним станом авторів звернень віднесено до категорій: 12 – пенсіонери (інформування про ухилення від сплати податків, податок на нерухоме майно, ЄСВ), 8 – підприємці (щодо роз’яснення податкового законодавства та інформування про ухилення від сплати податків), 289 - соціальний стан не визначено, 2 – учасник бойових дій, 3 - особа з інвалідністю ІІ група, 26 – колишні працівники ДПС.

Звернення від непрацездатних осіб, а також осіб, що постраждали від Аварії на ЧАЕС, багатодітних сімей та інших громадян, які потребують соціального захисту не надходили. 

З метою створення сприятливих умов щодо особистого спілкування громадян з посадовими особами Головним управлінням ДПС у Чернівецькій області, наказом від 15.01.2021 № 39 «Про затвердження графіку особистого прийому громадян» із змінами затверджено графік особистого прийому громадян посадовими особами Головного управління ДПС у Чернівецькій області, який постійно оновлюється.

Графік особистого прийому громадян розміщено на інформаційних стендах в адміністративному приміщенні Головного управління ДПС у Чернівецькій області та в 13 Центрах обслуговування платників. Також, графіки розміщено на офіційному порталі територіальні органи ДПС у Чернівецькій області. По мірі кадрових змін вносяться зміни до вищевказаних графіків та невідкладно оприлюднюються.

У зв’язку з оголошенням в Україні карантину, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 № 211 «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID_19, спричиненої коронавірусом SARS-Cov-2» (зі змінами) та з метою запобігання поширення вірусу COVID_19, ГУ ДПС тимчасово припинено проведення особистого прийому громадян. 

За 2021р. до Головного управління ДПС у Чернівецькій області на сервіс «Пульс» надійшло 25 звернень: 23 звернень – щодо роботи органів ДПС та                1 звернення – щодо роботи ЦОП та 1 звернення - щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді. За аналогічний період минулого року на сервіс «Пульс» надійшло 28 звернень.