З метою забезпечення прозорості та відкритості своєї діяльності, реалізації права кожного на доступ до публічної інформації, надання інформації за запитами відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13.01.2011р. №2939-VI (далі – Закон) Головним управлінням ДПС у Чернівецькій області забезпечено розгляд документів щодо надання публічної інформації відповідно до Закону, які надійшли поштою, електронною поштою, факсом, телефоном.
До Головного управління ДПС у Чернівецькій області за січень-жовтень 2025 року надійшло 130 запитів на інформацію, за результатами розгляду надано 129 відповідей електронною поштою або поштою відповідно до вимог чинного законодавства України, 1 запит – на розгляді (за аналогічний період минулого року надійшло 162 запити).
В розрізі категорій запитувачів відповідно до Закону у січні-жовтні 2025 року Головним управлінням ДПС у Чернівецькій області розглянуто запити від:
- фізичних осіб (уповноважених осіб) – 89 (або 68,5 % від загальної кількості запитів);
- юридичних осіб – 6 (або 4,6 % від загальної кількості запитів);
- представників засобів масової інформації – 17 (або 13,1 % від загальної кількості запитів);
- об’єднань громадян без статусу юридичної особи – 6 (або 4,6 % від загальної кількості запитів);
- переадресовано від інших органів виконавчої влади як розпоряднику інформації - 12 (або 9,2% від загальної кількості запитів).
Запитувачі, зокрема зверталися з проханням надати інформацію щодо:
- 10-ти найбільших платників податків у 2024 році;
- боржників 2021, 2023 та 2024;
- нарахованих сум по податку на нерухоме майно;
- виключення з Реєстру платників єдиного податку;
- опрацювання заяви про відпустку з військового збору;
- кількості мільйонерів за 2025 рік;
- ліквідації територіальних органів ДПС;
- наявності боргу;
- 10-ти найбільших сум податку на нерухомість;
- копії документа на підставі якого видано ліцензію ТОВ;
- копій документів перевірки;
- підстав віднесення до ризикових платників податків;
- вакантних посад категорії «Б» на зазначені дати;
- кількості проведених фактичних перевірок;
- реєстрації як ФОП та перебування на податковому обліку;
- зняття з податкового обліку.
За результатами розгляду задоволено 109 запитів на отримання публічної інформації (тобто 83,9 % від загальної кількості запитів), відповідно до ч.1 ст. 22 Закону відмовлено в задоволенні по 19 запитах (або 14,6 % від загальної кількості запитів), 1 запит надіслано належному розпоряднику інформації, 1 – на розгляді.