Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Звіт про надходження запитів на отримання публічної інформації до Головного управління ДПС у Чернівецькій області станом на 01.12.2025 року

опубліковано 01 грудня 2025 о 11:25

З метою забезпечення прозорості та відкритості своєї діяльності, реалізації права кожного на доступ до публічної інформації, надання інформації за запитами відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13.01.2011р. №2939-VI (далі – Закон) Головним управлінням ДПС у Чернівецькій області забезпечено розгляд документів щодо надання публічної інформації відповідно до Закону, які надійшли поштою, електронною поштою, факсом, телефоном. 

До Головного управління ДПС у Чернівецькій області за січень-листопад 2025 року надійшло 133 запити на інформацію, за результатами розгляду надано 132 відповіді електронною поштою або поштою відповідно до вимог чинного законодавства України, 1 запит – на розгляді (за аналогічний період минулого року надійшло 174 запити). 

В розрізі категорій запитувачів відповідно до Закону у січні-листопаді 2025 року Головним управлінням ДПС у Чернівецькій області розглянуто запити від:

- фізичних осіб (уповноважених осіб) – 92 (або 69,2 % від загальної кількості запитів);

- юридичних осіб – 6 (або 4,5 % від загальної кількості запитів);

- представників засобів масової інформації – 17 (або 12,8 % від загальної кількості запитів);

- об’єднань громадян без статусу юридичної особи – 6 (або 4,5 % від загальної кількості запитів);

- переадресовано від інших органів виконавчої влади як розпоряднику інформації - 12 (або 9 % від загальної кількості запитів).

Запитувачі, зокрема зверталися з проханням надати інформацію щодо:

- 10-ти найбільших платників податків у 2024 році;

- боржників 2021, 2023 та 2024;

- нарахованих сум по податку на нерухоме майно;

- виключення з Реєстру платників єдиного податку;

- опрацювання заяви про відпустку з військового збору;

- кількості мільйонерів за 2025 рік;

- ліквідації територіальних органів ДПС;

- наявності боргу;

- 10-ти найбільших сум податку на нерухомість;

- копії документа на підставі якого видано ліцензію ТОВ;

- копій документів перевірки;

- підстав віднесення до ризикових платників податків;

- вакантних посад категорії «Б» на зазначені дати;

- кількості проведених фактичних перевірок;

- реєстрації як ФОП та перебування на податковому обліку;

- зняття з податкового обліку.

За результатами розгляду задоволено 112 запитів на отримання публічної інформації (тобто 84,2 % від загальної кількості запитів), відповідно до ч.1 ст. 22 Закону відмовлено в задоволенні по 19 запитах (або 14,3 % від загальної кількості запитів), 1 запит надіслано належному розпоряднику інформації, 1 – на розгляді.

 

Додаткові матеріали