Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Звіт про надходження запитів на отримання публічної інформації до Головного управління ДПС у Чернівецькій області станом на 01.07.2025 року

опубліковано 01 липня 2025 о 16:37

З метою забезпечення прозорості та відкритості своєї діяльності, реалізації права кожного на доступ до публічної інформації, надання інформації за запитами відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13.01.2011р. №2939-VI (далі – Закон) Головним управлінням ДПС у Чернівецькій області забезпечено розгляд документів щодо надання публічної інформації відповідно до Закону, які надійшли поштою, електронною поштою, факсом, телефоном. 

До Головного управління ДПС у Чернівецькій області за січень-червень 2025 року надійшло 77 запитів на інформацію, за результатами розгляду надано 76 відповідей електронною поштою або поштою відповідно до вимог чинного законодавства України, 1 запит – на розгляді (за аналогічний період минулого року надійшло 119 запитів). 

В розрізі категорій запитувачів відповідно до Закону у січні-червні 2025 року Головним управлінням ДПС у Чернівецькій області розглянуто запити від:

-         фізичних осіб (уповноважених осіб) – 54 (або 70,3 % від загальної кількості запитів);

-         юридичних осіб – 3 (або 3,9 % від загальної кількості запитів);

-         представників засобів масової інформації – 10 (або 12,9 % від загальної кількості запитів);

-         переадресовано від інших органів виконавчої влади як розпоряднику інформації - 10 (або 12,9 % від загальної кількості запитів).

Запитувачі, зокрема зверталися з проханням надати інформацію щодо:

-         10-ти найбільших платників податків у 2024 році;

-         боржників 2021, 2023 та 2024;

-         нарахованих сум по податку на нерухоме майно;

-         виключення з Реєстру платників єдиного податку;

-         кількості мільйонерів за 2025 рік;

-         ліквідації територіальних органів ДПС;

-         наявності боргу;

-         10-ти найбільших сум податку на нерухомість;

-         копії документа на підставі якого видано ліцензію ТОВ;

-         копій документів перевірки;

-         підстав віднесення до ризикових платників податків;

-         вакантних посад категорії «Б» на зазначені дати;

-         зняття з податкового обліку.

За результатами розгляду задоволено 70 запитів на отримання публічної інформації (тобто 90,9 % від загальної кількості запитів), відповідно до ч.1 ст. 22 Закону відмовлено в задоволенні по 6 запитах (або 7,8 % від загальної кількості запитів), 1 запит – на розгляді в установленому порядку.

Додаткові матеріали