Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Звіт про надходження запитів на отримання публічної інформації до Головного управління ДПС у Чернівецькій області станом на 01.08.2025 року

опубліковано 01 серпня 2025 о 10:31

З метою забезпечення прозорості та відкритості своєї діяльності, реалізації права кожного на доступ до публічної інформації, надання інформації за запитами відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13.01.2011р. №2939-VI (далі – Закон) Головним управлінням ДПС у Чернівецькій області забезпечено розгляд документів щодо надання публічної інформації відповідно до Закону, які надійшли поштою, електронною поштою, факсом, телефоном. 

До Головного управління ДПС у Чернівецькій області за січень – липень 2025 року надійшло 94 запита на інформацію, за результатами розгляду надано 93 відповіді електронною поштою або поштою відповідно до вимог чинного законодавства України та 1 запит знаходиться на розгляді (за аналогічний період минулого року надійшло 125 запитів). 

В розрізі категорій запитувачів відповідно до Закону у січні – липні 2025 року Головним управлінням ДПС у Чернівецькій області розглянуто запити від:

- фізичних осіб (уповноважених осіб) – 68 (або 72 % від загальної кількості запитів);

- юридичних осіб – 6 (або 6,4 % від загальної кількості запитів);

- представників засобів масової інформації – 10 (або 10,8 % від загальної кількості запитів);

- переадресовано від інших органів виконавчої влади як розпоряднику інформації - 10 (або 10,8 % від загальної кількості запитів).

Запитувачі, зокрема зверталися з проханням надати інформацію щодо:

-         10-ти найбільших платників податків у 2024 році;

-         боржників 2021, 2023 та 2024;

-         нарахованих сум по податку на нерухоме майно;

-         виключення з Реєстру платників єдиного податку;

-         кількості мільйонерів за 2025 рік;

-         ліквідації територіальних органів ДПС;

-         наявності боргу;

-         10-ти найбільших сум податку на нерухомість;

-         копії документа на підставі якого видано ліцензію ТОВ;

-         копій документів перевірки;

-         підстав віднесення до ризикових платників податків;

-         вакантних посад категорії «Б» на зазначені дати;

-         зняття з податкового обліку.

За результатами розгляду задоволено 84 запита на отримання публічної інформації (тобто 90,3 % від загальної кількості запитів), відповідно до ч.1 ст. 22 Закону відмовлено в задоволенні по 8 запитах (або 8,6 % від загальної кількості запитів), 1 запит направлено належному розпоряднику інформації (або 1,1 % від загальної кількості запитів) та 1 запит знаходиться на розгляді.

До уваги запитувачів. З моменту набрання чинності Закону України «Про доступ до публічної інформації» можна визначити основні  аспекти реалізації цього Закону, які заслуговують до уваги читачів:

1. Запитувачі інформації ототожнюють такі поняття як запит на отримання публічної інформації, звернення, надання податкової консультації, а також консультації з питань практичного застосування окремих норм законодавства України з питань державної митної справи, при цьому дані категорії звернень є різними за наступними ознаками:

-  правовими підставами; 

-  визначенням понять;

- формами; 

- строком розгляду; 

-  змістом;

- вимогами оформлення;

-  оплатністю тощо.

2. Згідно із частиною другою статті 2 Закону України «Про доступ до публічної інформації» цей Закон не поширюється на відносини у сфері звернень громадян, які регулюються спеціальним законом, а саме Законом України «Про звернення громадян». 

3. Листи, які за змістом є зверненнями громадян (пропозиції, заяви, скарги тощо) мають бути оформлені з дотриманням вимог Закону України «Про звернення громадян».

4. Запит на отримання публічної інформації має відповідати вимогам статтей 1 та 19 Закону України «Про доступ до публічної інформації».

 

Додаткові матеріали