Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Контакт-центр ДПС: суб’єкти господарювання та громадяни мають можливість отримати інформаційно-довідкові послуги в режимі оnline

опубліковано 18 грудня 2025 о 11:53

У Головному управлінні ДПС у Чернівецькій області нагадують, що Контакт-центр ДПС – зручний канал для консультацій і оперативних відповідей на запитання платників через телефонні дзвінки та переписку в месенджері.

Ви маєте можливість отримати інформаційно-довідкові послуги в режимі оnline щоденно з 8:00 до 19:00, у п’ятницю з 8:00 до 18:00 (крім суботи та неділі) зателефонувавши до Контакт-центру ДПС за номерами телефонів:

0 500 501 007 (Vodafone)

0 770 501 007 (Київстар)

0 730 501 007 (Lifecell)

(вартість дзвінка згідно з тарифним планом абонента)

0 800 501 007

(безкоштовно зі стаціонарних телефонів, з мобільних телефонів – за тарифами операторів мобільного зв’язку)

 (громадяни, які перебувають за межами України, мають можливість зателефонувати до Контакт-центру ДПС зі стаціонарного або мобільного телефону за номерами:
+380 44 454 16 13, +380 50 050 10 07, +380 73 050 10 07 та +380 77 050 10 07)

Абоненти можуть телефонувати без додаткових витрат, використовуючи внутрішньомережеві пакети своїх операторів. Особливо це зручно у віддалених громадах, де фіксовані телефони майже не використовуються. 

Застосування нових телефонних ліній дозволяє рівномірно розподіляти потоки дзвінків, що зменшує кількість «зайнято» та забезпечує стабільну роботу черги.

Обирайте оптимальний спосіб. У Контакт-центрі ви можете:

- отримати роз’яснення щодо застосування податкового законодавства;

- дізнатися, як користуватися електронними сервісами ДПС;

- записатися до Електронної черги для відвідування ЦОП;

- подати звернення або пропозиції.

Детальніше: https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/958035.html.