У Головному управлінні ДПС у Чернівецькій області нагадують, що Контакт-центр ДПС – зручний канал для консультацій і оперативних відповідей на запитання платників через телефонні дзвінки та переписку в месенджері.
Ви маєте можливість отримати інформаційно-довідкові послуги в режимі оnline щоденно з 8:00 до 19:00, у п’ятницю з 8:00 до 18:00 (крім суботи та неділі) зателефонувавши до Контакт-центру ДПС за номерами телефонів:
0 500 501 007 (Vodafone)
0 770 501 007 (Київстар)
0 730 501 007 (Lifecell)
(вартість дзвінка згідно з тарифним планом абонента)
0 800 501 007
(безкоштовно зі стаціонарних телефонів, з мобільних телефонів – за тарифами операторів мобільного зв’язку)
(громадяни, які перебувають за межами України, мають можливість зателефонувати до Контакт-центру ДПС зі стаціонарного або мобільного телефону за номерами:
+380 44 454 16 13, +380 50 050 10 07, +380 73 050 10 07 та +380 77 050 10 07)
Абоненти можуть телефонувати без додаткових витрат, використовуючи внутрішньомережеві пакети своїх операторів. Особливо це зручно у віддалених громадах, де фіксовані телефони майже не використовуються.
Застосування нових телефонних ліній дозволяє рівномірно розподіляти потоки дзвінків, що зменшує кількість «зайнято» та забезпечує стабільну роботу черги.
Обирайте оптимальний спосіб. У Контакт-центрі ви можете:
- отримати роз’яснення щодо застосування податкового законодавства;
- дізнатися, як користуватися електронними сервісами ДПС;
- записатися до Електронної черги для відвідування ЦОП;
- подати звернення або пропозиції.
Детальніше: https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/958035.html.