Головне управління ДПС у Чернівецькій області прагне, щоб всі буковинці мали можливість отримати необхідні адміністративні послуги швидко, зрозуміло та з повагою до своїх потреб, Вік, інвалідність, стать ,життєва ситуація – податківці адаптуються, щоб допомогти кожному.
Зокрема, безбарʼєрність у ДПС - це доступ до онлайн-сервісів. Податкова пропонує дистанційне спілкування з податковою із застосуванням електронних сервісів ДПС України. Зокрема, завдяки таким можливостям, як Електронний кабінет платника (https://cabinet.tax.gov.ua/) та мобільний застосунок «Моя податкова», користувачі можуть: подавати декларації і звітність онлайн, здійснювати листування з податковими органами, переглядати особисті податкові нарахування та сплати, отримувати консультації та довідкову інформацію. Процедури, які раніше потребували значного часу та фізичної присутності у податковій, тепер виконуються в декілька кліків зі смартфона або комп’ютера.
Також у відомстві працюють «гарячі лінії» для надання консультацій.
Зокрема, Перелік «гарячих ліній» для надання консультацій за посиланням: https://cv.tax.gov.ua/okremi-storinki/arhiv/639023.html.
Перелік «гарячих ліній» для надання консультацій звільнення від податкових зобов’язань мобілізованих ФОП за посиланням: https://cv.tax.gov.ua/okremi-storinki/arhiv/887653.html
Для більшої обізнаності платників на веб-порталі ДПС України створено розділ «Безбар’єрність».