Тема презентованого заходу викликала у буковинці неабияку зацікавленість на які відповідали фахівці ЦОПів дві години поспіль – кількість дзвінків підтверджує реальний «зворотній зв’язок» між податківцями та буковинцями.
Абоненти, спілкуючись дистанційно, мали можливість отримати відповіді на актуальні запитання. Основні питання які цікавили абонентів це
- порядок отримання довідки про відсутність заборгованості з податкових платежів;
- видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків;
- реєстрація платника єдиного податку, надання витягу з реєстру платника єдиного податку та внесення змін до відомостей, що містяться у реєстрі платників єдиного податку;
- порядок отримання довідки щодо відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про джерела та суми нарахованого доходу, нарахованого (перерахованого) податку та військового збору. Тощо
При спілкуванні податківці акцентували на «Безбар’єрній комунікації», тобто простір навколо має бути зручним для кожного: без дискримінації, упереджень та зайвих бар'єрів, адже сучасний рівень інформаційних технологій дозволяє дистанційно вирішити чимало питань в органах ДПС. Виконувати податкові обов'язки онлайн - одна зі складових безбар'єрності. Платники мають змогу спілкуватися з органами податкової служби за допомогою електронних сервісів, зокрема «Електронного кабінету», сервісу «InfoTАХ», мобільного застосунку «Моя податкова» без відвідування ЦОП.
Перелік всіх адміністративних послуг, що надаються Головним управлінням ДПС у Чернівецькій області розміщені на офіційному сайті відомства у розділі «Діяльність/Адміністративні послуги»: https://cv.tax.gov.ua/diialnist/mistsya-nadannya-administrativnih-poslu/
Крім того, на допомогу платникам на порталі ДПС України розміщені відеоуроки з детальним роз’ясненнями як користуватися електронними сервісами ДПС: https://www.tax.gov.ua/media-tsentr/videogalereya/videouroki/