Державна податкова служба України постійно аналізує наявну в інформаційних базах ДПС інформацію щодо господарської діяльності суб’єктів господарювання, діяльність яких пов’язана з роздрібною реалізацією пального. Особлива увага приділяється обліку залишків пального на акцизних складах.
Так, ДПС проведено аналіз інформації, що міститься в ІТС «Податковий блок», Єдиному державному реєстрі витратомірів-лічильників і рівномірів-лічильників рівня пального у резервуарі, довідок про розпорядника акцизного складу пального, акцизні склади пального, розташовані на них резервуари пального, довідки про зведені за добу підсумкові облікові дані щодо обсягів обігу (отримання/відпуску) та залишків пального на акцизному складі пального, тощо.
Результати проведеного аналізу засвідчили факт невідповідності звітних даних витратомірів/рівномірів лічильників однієї з мереж АЗС, даним Єдиного реєстру акцизних накладних, які свідчать про рух пального, зокрема встановлено нестачу пального, що в свою чергу може свідчити про реалізацію пального без застосування реєстраторів розрахункових операцій.
Територіальним підрозділом податкового аудиту організовано та проведено фактичні перевірки цієї мережі АЗС.
Фактичними перевірками встановлено:
проведення розрахункових операцій через РРО із використанням режиму програмування для підакцизних товарів без відображення в розрахункових документах коду товарної підкатегорії згідно УКТ ЗЕД;
продаж пального без застосування РРО, зокрема за результатами співставлення зареєстрованих акцизних накладних із даними рівномірів-лічильників встановлено факт нестачі пального.
Всього за результатами проведених фактичних перевірок до суб’єкта господарювання застосовано близько 2,9 млн грн штрафних (фінансових) санкцій, які на даний час сплачені до бюджету в повному обсязі.
У разі встановлення випадків реалізації пального на АЗС (АГЗС) з порушенням вимог законодавства України просимо невідкладно інформувати Державну податкову службу України для вжиття контрольно-перевірочних заходів.
Для всебічного та якісного розгляду таких звернень просимо за можливості зазначати: адресу господарського об’єкту, назву суб’єкта господарювання, з наданням підтверджуючих документів (за наявності), або будь-яку іншу інформацію, яка може бути використана при проведенні контрольно-перевірочних заходів.
Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу “InfoTAX”