Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Звіт про надходження запитів на отримання публічної інформації до Головного управління ДПС у Чернівецькій області за січень-грудень 2024 року

опубліковано 03 січня 2025 о 10:31

З метою забезпечення прозорості та відкритості своєї діяльності, реалізації права кожного на доступ до публічної інформації, надання інформації за запитами відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13.01.2011р. №2939-VI (далі – Закон) Головним управлінням ДПС у Чернівецькій області забезпечено розгляд документів щодо надання публічної інформації відповідно до Закону, які надійшли поштою, електронною поштою, факсом, телефоном. 

До Головного управління ДПС у Чернівецькій області за січень-грудень 2024 року надійшло 190 запитів на інформацію, за результатами розгляду надано 187 відповідей електронною поштою або поштою відповідно до вимог чинного законодавства України, 3 запити – на розгляді (за аналогічний період минулого року надійшло 123 запити). 

В розрізі категорій запитувачів відповідно до Закону у січні-грудні 2024 року Головним управлінням ДПС у Чернівецькій області розглянуто запити від:

-         фізичних осіб (уповноважених осіб) – 134 (або 70,5 % від загальної кількості запитів);

-         юридичних осіб – 21 (або 11,1 % від загальної кількості запитів);

-         об’єднань громадян – 3 (або 1,6 % від загальної кількості запитів);

-         представників засобів масової інформації – 21 (або 11 % від загальної кількості запитів);

-         переадресовано від інших органів виконавчої влади як розпоряднику інформації - 11 (або 5,8 % від загальної кількості запитів).

Запитувачі, зокрема зверталися з проханням надати інформацію щодо:

-         бланків документів;

-         податку на нерухоме майно, сплати податків, проведених перевірок;

-         найбільших платників податків;

-         зняття з податкового обліку;

-         кількості оподаткування елітних авто (2022-2023рр.);

-         задекларованих сум доходів з 2019-2023 рр.;

-         копії рішень міської ради щодо встановлення ставок податку на нерухоме майно;

-         топ-20 платників податків за 2023 рік;

-         незастосованих штрафних санкцій та пені;

-         податкового боргу;

-         наявності/відсутності заборгованості;

-         зареєстрованих підприємств та сплати податків 2023-2024

-         наповнення бюджету;

-         оприлюднення інформації про боржників на сайті; 

-         найманих працівників;

-         надання копій документів.

За результатами розгляду задоволено 173 запити на отримання публічної інформації (тобто 91 % від загальної кількості запитів), відповідно до ч.1 ст. 22 Закону відмовлено в задоволенні по 9 запитах (або 4,7 % від загальної кількості запитів), 5 запитів надіслано належному розпоряднику інформації (2,6 % від загальної кількості запитів), 3 запити – на розгляді в установленому порядку.

Додаткові матеріали