З метою забезпечення прозорості та відкритості своєї діяльності, реалізації права кожного на доступ до публічної інформації, надання інформації за запитами відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13.01.2011р. №2939-VI (далі – Закон) Головним управлінням ДПС у Чернівецькій області забезпечено розгляд документів щодо надання публічної інформації відповідно до Закону, які надійшли поштою, електронною поштою, факсом, телефоном.
До Головного управління ДПС у Чернівецькій області за січень-грудень 2024 року надійшло 190 запитів на інформацію, за результатами розгляду надано 187 відповідей електронною поштою або поштою відповідно до вимог чинного законодавства України, 3 запити – на розгляді (за аналогічний період минулого року надійшло 123 запити).
В розрізі категорій запитувачів відповідно до Закону у січні-грудні 2024 року Головним управлінням ДПС у Чернівецькій області розглянуто запити від:
- фізичних осіб (уповноважених осіб) – 134 (або 70,5 % від загальної кількості запитів);
- юридичних осіб – 21 (або 11,1 % від загальної кількості запитів);
- об’єднань громадян – 3 (або 1,6 % від загальної кількості запитів);
- представників засобів масової інформації – 21 (або 11 % від загальної кількості запитів);
- переадресовано від інших органів виконавчої влади як розпоряднику інформації - 11 (або 5,8 % від загальної кількості запитів).
Запитувачі, зокрема зверталися з проханням надати інформацію щодо:
- бланків документів;
- податку на нерухоме майно, сплати податків, проведених перевірок;
- найбільших платників податків;
- зняття з податкового обліку;
- кількості оподаткування елітних авто (2022-2023рр.);
- задекларованих сум доходів з 2019-2023 рр.;
- копії рішень міської ради щодо встановлення ставок податку на нерухоме майно;
- топ-20 платників податків за 2023 рік;
- незастосованих штрафних санкцій та пені;
- податкового боргу;
- наявності/відсутності заборгованості;
- зареєстрованих підприємств та сплати податків 2023-2024
- наповнення бюджету;
- оприлюднення інформації про боржників на сайті;
- найманих працівників;
- надання копій документів.
За результатами розгляду задоволено 173 запити на отримання публічної інформації (тобто 91 % від загальної кількості запитів), відповідно до ч.1 ст. 22 Закону відмовлено в задоволенні по 9 запитах (або 4,7 % від загальної кількості запитів), 5 запитів надіслано належному розпоряднику інформації (2,6 % від загальної кількості запитів), 3 запити – на розгляді в установленому порядку.