Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

У Центрах обслуговування платників Буковини громадяни та представники бізнесу отримали 90,2 тис адміністративних послуг

опубліковано 18 листопада 2025 о 11:20

У Головному управлінні ДПС у Чернівецькій області інформують, за 10 місяців 2025 року фахівцями Центрів обслуговування платників, що діють при Державних податкових інспекціях ГУ ДПС  області, надано понад 90,2 тисяч адміністративних послуг.  

У податковій службі Буковини деталізують щодо основних адмінпослуг. Відтак, платники отримали понад 39 тис послуг з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків.

Щодо реєстрації платника єдиного податку, надання витягу з реєстру платника єдиного податку та внесення змін до відомостей, що містяться у реєстрі платників єдиного податку – 22,1 тис.

Довідку щодо відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про джерела та суми нарахованого доходу, нарахованого (перерахованого) податку та військового збору отримали 11,3 тис платників.

Також 1,9 тис платників отримали довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи.

До відома! Перелік всіх адміністративних послуг, що надаються Головним управлінням ДПС у Чернівецькій області розміщені на офіційному веб-порталі відомства у розділі «Діяльність > Адміністративні послуги»: https://cv.tax.gov.ua/diialnist/mistsya-nadannya-administrativnih-poslu/

На допомогу платникам на порталі ДПС України розміщені відеоуроки з детальним роз’ясненнями як користуватися електронними сервісами ДПС: https://www.tax.gov.ua/media-tsentr/videogalereya/videouroki/

У податковій службі акцентують, платники мають змогу спілкуватися з органами податкової служби за допомогою електронних сервісів, зокрема «Електронного кабінету», сервісу «InfoTАХ» та мобільного застосунку «Моя податкова» без відвідування ЦОПів. Такі сервіси запроваджено з метою забезпечення зручної взаємодії з платниками податків та надання якісних послуг у стислі терміни.