За три квартали 2025 року фахівці сектору реєстрації користувачів ДПС Буковини видали платникам податків – громадянам, підприємцям та юридичним особам 6373 «електронних підписи». Інформують у Головному управлінні ДПС у Чернівецькій області.
У податковому відомстві нагадують, кваліфікований електронний підпис має певні переваги від звичайного підпису такого характеру як захист цілісності документа та конфіденційність. З допомогою «електронного підпису» можна без проблем працювати з усіма електронними державними сервісам.
Також повідомляють, що 24.09.2025 на вебсайті ca.tax.gov.ua (далі – Сайт) опубліковано новий Регламент роботи Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг Державної податкової служби України. Також наказом ДПС від 04.09.2025 № 897 «Про внесення змін до наказу ДПС від 21.12.2022 № 930» внесено зміни до Договору про надання кваліфікованих електронних довірчих послуг та затверджено нові форми реєстраційних документів, зокрема:
Реєстраційна картка для юридичної особи та додаток до неї;
Реєстраційна картка для юридичної особи та додаток до неї / Registration card for a legal person and its annex.
Нові форми реєстраційних документів для отримання кваліфікованих електронних довірчих послуг необхідно використовувати починаючи з 24 вересня 2025 року.
Платникам слід знати, форми реєстраційних документів попереднього зразка будуть прийматися відокремленими пунктами реєстрації користувачів Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг Державної податкової служби України до 20 жовтня 2025 року.
Переглянути та завантажити актуальні форми реєстраційних документів можливо у розділі «Отримання кваліфікованих електронних довірчих послуг»: https://ca.tax.gov.ua/etrusted-services