У Головному управлінні ДПС у Чернівецькій області інформують, за шість місяців 2025 року буковинці направили до обласної податкової служби 77 запитів на публічну інформацію. З них, найбільше запитів платники направили електронною поштою – 46 запитів. Решта надійшло поштою - 26 та нарочно - 5. Основні кореспонденти фізичні особи – 54 та представники засобів масової інформації – 10. Також 3 запити направили юридичні особи та 10 запитів переадресовано від інших органів виконавчої влади як розпоряднику інформації.
Запитувачі, зокрема зверталися з проханням надати інформацію щодо: найбільших платників податків у 2024 році; нарахованих сум по податку на нерухоме майно; виключення з Реєстру платників єдиного податку; ліквідації територіальних органів ДПС; наявності боргу; надання копій документів перевірки, надання інформації щодо підстав віднесення до ризикових платників податків та порядку зняття з податкового обліку.
У податковій службі наголошують, всі запити розглянуто податківцями у терміни згідно вимог чинного законодавства України.
Платникам нагадують, запити на отримання публічної інформації можна направляти трьома способами на вибір:
на поштову адресу: 58013, м. Чернівці, вул. Героїв Майдану, 200 А;
на електронну адресу – cv.official@tax.gov.ua або cv.publicinfo@tax.gov.ua.
Форма для подання запиту на отримання публічної інформації: https://cv.tax.gov.ua/dlya-gromadskosti/dostup-do-publichnoi-info/forma-podannya-zapitu/