Фахівці управління оподаткування юридичних осіб Головного управління ДПС у Чернівецькій області провели воркшоп на тему: «Основні аспекти декларування земельного податку та рентної плати юридичними особами. Помилки при складанні звітності».
Розпочинаючи захід податківці привітали учасників з Днем бухгалтера та аудитора – побажали сумлінно сплачувати податки та не допускати помилок при складанні звітності. І звичайно Перемоги над ворогом
До участі у заході долучились 25 представників підприємств.
Основний доповідач – заступник начальника управління оподаткування юридичних осіб - начальник відділу податків і зборів з юридичних осіб інших галузей Сергій Урбанчук презентував інфографіку з даного питання – нюанси складання податкових декларацій плати за землю, застосування пільг, подання уточнюючих розрахунків, визначення категорії (цільового призначення) земельних ділянок.
Також розглянули питання щодо документів які підтверджують право власності /користування земельною ділянкою. Ознайомили з кодифікацією адміністративно – територіальних одиниць та територій територіальних громад, категорій об’єкта.
Неабияке зацікавлення учасників викликали й питання, пов’язані з обговорення типових помилок, що допускають платниками земельного податку та орендної плати.
Нагадав про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску платники податків можуть отримати у рубриці «Рахунки для сплати платежів» на вебпорталі ДПС.
Для цього необхідно:
- перейти на вебпорталі ДПС у розділ «Рахунки для сплати платежів» за посиланням: https://cv.tax.gov.ua/rahunki-dlya-splati-platejiv/
Не менш цікаву інформацію отримали від податківців в заключній частині воркшопу: запитання -відповідь.
Також говорили про безбар'єрність - усунення фізичних, інформаційних, цифрових та ментальних бар'єрів, зазначавши що ДПС має багато каналів зв’язку, щоб кожен міг отримати консультацію або послугу незалежно від віку, стану здоров'я, статі, соціального статусу, Це Онлайн-сервіс, який надає понад 130 електронних послуг, телефони гарячих ліній , надання адмін послуг у 12 ЦОПів.
Зокрема наголосили що серед найбільш популярних сервісів є:
- Доступ до публічних реєстрів: під час воєнного стану збережено можливість перегляду даних з реєстрів платників ПДВ, єдиного податку, страхувальників, неприбуткових організацій тощо.
- Доступ до реєстраційних та облікових даних платника.
- Е-документ: подання податкової звітності, запитів та отримання витягів за надісланими запитами, направлення листів, надсилання запитів на публічну інформацію та на отримання індивідуальної податкової консультації.
- Доступ до інформації щодо стану розрахунків із бюджетом та реквізитів рахунків для сплати податків.
- Сплата податків онлайн: можливість для фізичних осіб сплатити податки, збори, платежі та єдиний внесок з використанням QR-коду Національного банку України, а також будь-якою із запропонованих платіжних систем.
- Перегляд даних з електронних систем адміністрування ПДВ, реалізації пального та спирту етилового, ЄРПН та ЄРАН.
- Інформація про бізнес-партнера: надання платником податків контролюючому органу згоди на розкриття іншому платнику податків податкової інформації про нього у самостійно визначеному обсязі; перегляд платником податків інформації про інших платників податків за попередньо наданою згодою таких осіб.
- Листування з платниками: подання платником Заяви про бажання отримувати документ через Електронний кабінет для здійснення листування контролюючих органів в електронній формі з платниками податків.
Під час спілкування буковинські податківці робили акцент на важливості вчасної та повної сплати податкових зобов’язань, а також вжиття заходів із погашення сум боргу, оскільки сплачений податок за землю та орендна плата за землю є одним із важливих ресурсів фінансового забезпечення як окремих територіальних громад, так і області в цілому.
Крім того звернули увагу учвсників заходу, що на офіційному сайті ДПС України в банері «онлайн – навчання» розміщено відеоролик « Заповнення податкової декларації з плати за землю».