За перше півріччя 2025 року Контакт-центр Державної податкової служби України надав відповіді на 591,9 тис. звернень від фізичних і юридичних осіб.   
        - 511,8 тис. звернень надійшло телефоном;   
        - 76,3 тис. звернень – у чатах месенджерів;   
        - 3,7 тис. звернень – електронною поштою.   
         Найпопулярніші запити платників:    
        - податок на доходи фізичних осіб;    
        - військовий збір;   
        - єдиний внесок на загальнообовʼязкове державне соціальне страхування;   
        - єдиний податок;   
        - порядок застосування реєстраторів розрахункових операцій;   
        - стан обробки електронної звітності;   
        - податок на додану вартість.   
        Минулого року за січень – червень було майже 540,6 тис. звернень   
        Відповіді на питання користувачі також можуть самостійно знайти у Базі знань.   
        Вона розміщена на вебпорталі ДПС у Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі (ЗІР). Це – зручний онлайн-ресурс із готовими відповідями на популярні запитання. Скористатися ним можна у будь-який час.   
        З початку 2025 року Базу знань переглянули понад 2,3 млн разів.    
        Вона постійно оновлюється: через зміни в законодавстві за І півріччя 2025 року оновлено 838 відповідей і обмежено термін дії 625.   
        Як приєднатися до чатів ДПС?   
        - На вебпорталі ДПС у розділі «ЗІР»   
        - На сайті ЗІР або у його мобільній версії   
        Як звернутися до Контакт-центру ДПС?   
        Гаряча лінія: 0 800 501 007 (дзвінки безкоштовні).    
        Електронна пошта: idd@tax.gov.ua.   
        Особистий кабінет: через електронний кабінет платника податків.    
        Режим роботи: понеділок – четвер, з 08:00 до 19:00; пʼятниця, з 08:00 до 18:00.