У податковій службі Буковини інформують, за п'ять місяців 2025 року фахівці сектору реєстрації користувачів Головного управління ДПС у Чернівецькій області видали платникам податків – громадянам, підприємцям та юридичним особам 4360 «електронних підписів».
Податківці зазначають, цифровий ключ відкриває чимало можливостей: підписувати документи онлайн, користуватися державними порталами, працювати в Електронному кабінеті платника податків.
Та нагадують, що за допомогою сервісу повторного формування сертифікатів за електронним запитом https://ca.tax.gov.ua/manage-certificates до закінчення терміну дії власних кваліфікованих сертифікатів кожен користувач має змогу самостійно дистанційно, протягом кількох хвилин отримати новий сертифікат, який матиме строк чинності 2 роки.
Відтак, сервісом повторного (дистанційного) для формування сертифікатів зможуть скористатись лише ті користувачі, які мають:
чинні сертифікати (наприклад, до закінчення строку чинності сертифікатів залишилось декілька днів);
незмінні реєстраційні дані (П.І.Б., адреса реєстрації місця проживання, код ЄДРПОУ організації тощо);
особистий ключ доступний лише користувачу та не є скомпрометованим.
До відома! Платники податків можуть отримати довідкову інформацію щодо отримання електронного підпису у секторі реєстрації користувачів Головного управління ДПС у Чернівецькій області за телефоном: (0372) 51-43-79.