У Головному управлінні ДПС у Чернівецькій області інформують, у січні - травні 2025 року платники податків отримали 45454 адміністративних послуг. З них, понад 14,9 тис у електронній формі та 30,5 тис сервісних послуг отримано безпосередньо у центрах обслуговування, які функціонують при територіальних податкових інспекціях.
У відомстві нагадують платникам, котрі планують отримати сервісні послуги безпосередньо у податковій службі слід врахувати, що територіальні центри обслуговування працюють згідно регламенту: з понеділка по четвер з 08:30 до 17:15; п’ятниця - з 08:30 до 16:00; обідня перерва – з 12.30 до 13.00.
У податковій службі акцентують, сучасний рівень інформаційних технологій дозволяє дистанційно вирішити чимало питань в органах ДПС. Платники мають змогу спілкуватися з органами податкової служби за допомогою електронних сервісів, зокрема «Електронного кабінету», сервісу «InfoTАХ», мобільного застосунку «Моя податкова» без відвідування ЦОП. Такі сервіси запроваджено з метою забезпечення зручної взаємодії з платниками податків та надання якісних послуг у стислі терміни.
Перелік всіх адміністративних послуг, що надаються Головним управлінням ДПС у Чернівецькій області розміщені на офіційному сайті відомства у розділі «Діяльність/Адміністративні послуги»: https://cv.tax.gov.ua/diialnist/mistsya-nadannya-administrativnih-poslu/
На допомогу платникам на порталі ДПС України розміщені відеоуроки з детальним роз’ясненнями як користуватися електронними сервісами ДПС: https://www.tax.gov.ua/media-tsentr/videogalereya/videouroki/