Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

У першому кварталі 2025 року фахівці центрів обслуговування Чернівецької області надали платникам податків понад 28,5 тис адміністративних послуг

опубліковано 25 квітня 2025 о 10:06

У Головному управлінні ДПС у Чернівецькій області інформують, у січні - березні 2025 року платникам надано 28591 адміністративні послуги. З них, понад 8,7 тис у електронній формі та 19,8 тис сервісних послуг отримано безпосередньо у центрах обслуговування при податкових інспекціях.

У податковій службі Буковини деталізують щодо основних адмінпослуг. Відтак, платники отримали 12,9 тис послуг з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків. Щодо реєстрації платника єдиного податку, надання витягу з реєстру платника єдиного податку та внесення змін до відомостей, що містяться у реєстрі платників єдиного податку – 5,9 тис. Довідку щодо відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про джерела та суми нарахованого доходу, нарахованого (перерахованого) податку та військового збору отримали 3676 платника. Також 878 платників отримали довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи.

До відома! Перелік всіх адміністративних послуг, що надаються Головним управлінням ДПС у Чернівецькій області розміщені на офіційному веб-порталі відомства у розділі «Діяльність > Адміністративні послуги»: https://cv.tax.gov.ua/diialnist/mistsya-nadannya-administrativnih-poslu/

На допомогу платникам на порталі ДПС України розміщені відеоуроки з детальним роз’ясненнями як користуватися електронними сервісами ДПС: https://www.tax.gov.ua/media-tsentr/videogalereya/videouroki/

У податковій службі акцентують, платники мають змогу спілкуватися з органами податкової служби за допомогою електронних сервісів, зокрема «Електронного кабінету», сервісу «InfoTАХ» та мобільного застосунку «Моя податкова» без відвідування ЦОПів. Такі сервіси запроваджено з метою забезпечення зручної взаємодії з платниками податків та надання якісних послуг у стислі терміни.