У січні - грудні 2024 року до регіонального податкового відомства від платників надійшло 190 запитів на публічну інформацію - інформують у Головному управлінні ДПС у Чернівецькій області.
У податковому службі зазначають, більшість запитувачів, які направили до податкової служби області запити це 134 фізичних осіб. Від юридичних осіб надійшло 21 запит. Від представників засобів масової інформації – 21 запит, від об’єднань громадян – 3 запити та 11 запитів переадресовано від інших органів виконавчої влади як розпоряднику інформації.
Податківці деталізують, тематика звернень наступна: про обсяг сплачених податків; заборгованості по сплаті податків; про порядок сплати податку на нерухоме майно; про порядок зняття з податкового обліку; надання копії рішень ОТГ про встановлення ставок податку на нерухоме майно; надання інформації щодо податкового боргу та наявності/відсутності заборгованості.
Відтак, за результатами розгляду задоволено 173 запити на отримання публічної інформації. Крім того, відповідно до ч.1 ст. 22 Закону 9 платникам відмовлено в задоволенні запитів, 5 запитів надіслано належному розпоряднику інформації.
У податковій службі Буковини наголошують: отримати публічну інформацію, розпорядником якої є Головне управління ДПС у Чернівецькій області, може кожен бажаючий. Більш детально щодо порядку складання та форми подання запиту можна ознайомитись на офіційному порталі «Територіальні органи ДПС у Чернівецькій області» у рубриці: «Для громадськості>Публічна інформація» за посиланням: https://cv.tax.gov.ua/dlya-gromadskosti/dostup-do-publichnoi-info/
Форма для подання запиту на отримання публічної інформації: https://cv.tax.gov.ua/dlya-gromadskosti/dostup-do-publichnoi-info/forma-podannya-zapitu/
Актуально! Запити платники можуть направляти на поштову адресу: 58013, м. Чернівці, вул. Героїв Майдану, 200 А; на електронну адресу – cv.official@tax.gov.ua або cv.publicinfo@tax.gov.ua.