Платники податків, які звернулись до сектору реєстрації користувачів ДПС Буковини у січні – листопаді 2024 року отримали 6295 «електронних підписів». Серед отримувачів сервісних послуг представники бізнесу – фізичні та юридичні особи, представники державних і комунальних установ, організацій та мешканці області - інформують у Головному управлінні ДПС у Чернівецькій області.
У податковій службі Буковини нагадують, щоб отримати «електронний підпис» потрібно особисто звернутися до відділення ІДД ДПС у районній або обласній податковій інспекції. При собі мати документи згідно з переліком (копії та оригінали) https://ca.tax.gov.ua/etrusted-services, заповнену заяву на отримання КЕП, а також електронний носій пам’яті (диск або флешка).
Платники податків можуть отримати довідкову інформацію щодо отримання електронного підпису у секторі реєстрації користувачів Головного управління ДПС у Чернівецькій області за телефоном: (0372) 51-43-79.
У Головному управлінні ДПС у Чернівецькій області наголошують, що наказом ДПС України від 02.12.2024 №885 «Про внесення змін до наказу ДПС від 21.12.2022 № 930» затверджено Договір про надання кваліфікованих електронних довірчих послуг та оновлені форми реєстраційних документів для отримання кваліфікованих електронних довірчих послуг, зокрема, за міжнародними алгоритмами.
Нові форми реєстраційних документів для отримання кваліфікованих електронних довірчих послуг використовуються з 09.12.2024.
Переглянути та завантажити актуальні форми реєстраційних документів можливо у розділі «Отримання електронних довірчих послуг» на вебсайті КНЕДП ДПС - https://ca.tax.gov.ua.