Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Чи може фізична особа, яка отримала кваліфікований електронний підпис, скористатись ним для подання звітності в електронному вигляді як самозайнята особа?

опубліковано 05 листопада 2024 о 11:12

Фахівці Головного управління ДПС у Чернівецькій області роз'яснюють, що фізична особа, яка отримала КЕП у кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, у визначеному законодавством порядку, може скористатись ним для подання звітності в електронному вигляді, як самозайнята особа (фізична особа – підприємець, фізична особа, яка здійснює незалежну професійну діяльність).

У податковій службі Буковини нагадують, електронні довірчі послуги у податковій службі можуть отримати усі без винятку суб’єкти господарювання, працівники органів державної влади та органів місцевого самоврядування, працівники підприємств, установ і організацій усіх форм власності та фізичні особи – громадяни.

Та акцентують, що за допомогою сервісу повторного формування сертифікатів за електронним запитом кожен користувач має змогу самостійно, у режимі 24/7, а головне – дистанційно, протягом 2 – 3 хвилин отримати новий сертифікат, який матиме строк чинності до 2 років.

Єдина умова для повторного формування нових сертифікатів - чинні сертифікати (наприклад до закінчення строку чинності сертифікатів залишилося декілька днів); незмінні реєстраційні дані (ПІБ, адреса реєстрації місця проживання, код ЄДРПОУ організації тощо); особистий ключ, доступний лише користувачу та не є скомпрометованим.

Платники податків можуть отримати довідкову інформацію щодо отримання електронного підпису у секторі реєстрації користувачів Головного управління ДПС у Чернівецькій області за телефоном: (0372) 51-43-79.