Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Теодозія Чернецька: працюємо задля Перемоги – стабільні податкові надходження необхідні для фінансування першочергових витрат воєнного часу

опубліковано 07 жовтня 2024 о 10:27

Здобутки податківців Буковини та виклики під час воєнного стану обговорили з  в. о. начальника Головного управління ДПС у Чернівецькій області Теодозією Чернецькою:

Про основні цифри діяльності

Сумлінні платники області добре розуміють, що стабільні податкові надходження необхідні для фінансування першочергових витрат воєнного часу, за що їм щира подяка. Разом з тим і податківці задіяли всі резерви для виконання індикативних показників щодо надходжень податків до бюджетів, зокрема на постійному контролі діяльність кожного платника, ґрунтовний аналізом визначаємо ризики з метою залучення їх до сплати.

Відповідно така спільна робота і дала результат – за підсумками 9 місяців 2024 року область посіла гідні позиції серед регіонів оскільки забезпечила значний приріст податкових коштів та сумлінно виконала індикативні показники з наповнення скарбниці.

Усього надходження впродовж січня – вересня 2024 року до зведеного бюджету склали майже 8 млрд 588,5 млн грн податкових платежів. Це на 2 млрд 754,3 млн грн , або на 47,2 відсотки  більше, ніж у січні – вересні 2023 року. До державного бюджету надійшло 4 млрд 259,1 млн грн, що на 1 млрд 939,2 млн грн, або на 83,6 відсотків більше відповідного періоду минулого року.

До місцевих бюджетів сплачено 4 млрд 329,4 млн грн. Це на 815,0 млн грн, або на 24,2 відсотки більше січня – вересня 2023 року.

Застраховані особи за три квартали 2024 року заплатили 4 млрд 972,3 млн грн  єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, зростання до минулого року 11,6 відсотків, а у сумарному вигляді плюс 517,7 млн грн.

На потреби Збройних Сил України з Чернівеччини надійшло майже 335,8 млн грн військового збору. Цьогорічна сплата військового збору порівняно з відповідним періодом минулого року зросла на 36,5 млн грн, або на 12,2 відсотки.

Про обслуговування платників

Національна стратегія доходів визначає, що стратегічна ціль податкової служби, як сервісної служби європейського зразка з високим рівнем довіри у суспільстві - залишається серед пріоритетів діяльності. І для буковинських податківців найважливіше послідовно крок за кроком впроваджувати якісні зміни у сервісному обслуговуванні та підтримувати імідж 13 Центрів обслуговування платників, які діють на території області. Податківці усвідомлюють , що ЦОПи є обличчям служби і платники податків формують свою думку про роботу відомства саме на основі досвіду взаємодії з ЦОП.

В роботі найперше приділяємо значну увагу корпоративній культурі фахівців ЦОПів та їх професійному розвитку.

Від початку року платникам надано 78,5 тис адміністративних послуг. З них, 29,3 тис у електронній формі та 49,2 тис сервісних послуг отримано безпосередньо у центрах обслуговування при податкових інспекціях.

Це значна цифра, саме тому пропагуємо та навчаємо платників користуватися електронними сервісами ДПС, оскільки прагнемо надавати максимум адміністративних послуг в електронному вигляді.

Крім того, працюємо над підвищенням рівня сервісу консультування платників податків, в тому числі за категоріями уваги.

Загалом в усіх ЦОПах надаються щоденні консультації та проводяться щотижневі тренінги з питань застосування податкового законодавства

Про детінізацію підприємництва

Незмінне завдання податківців - підвищення рівня дотримання законодавства представниками бізнесу та пошук шляхів закриття існуючих можливостей для ухилення від оподаткування.

Сьогодні основна увага фахівців відомства направлена за напрямками детінізації які завдають реальних збитків державі і є тими коштами, яких не вистачає для стабільності економіки та забезпечення обороноздатності  нашої країни. 

Серед тих хто ухиляється від сплати податків і необхідно залучати до оподаткування і нелегальне підприємництво та зайнятість, виплата зарплати в конвертах, фіктивні збитки, ризикові платники ПДВ.

Також під пильною увагою податкової служби обіг готівки – сфера громадського харчування, ресторани, кафе, магазини роздрібної торгівлі, особливо торгівля електронною та побутовою технікою, лікарськими засобами, підакцизними товарами. Це ті представники бізнесу які ігнорують «фіскалізацію» своїх розрахунків і не використовують РРО/ПРРО.

Не залишаємо поза увагою і платників, які здійснюють діяльність, але не сплачують податкові борги – працюємо з боржниками у відповідності до вимог Податкового кодексу.

Разом з тим, хочу звернути увагу громадськості , що основна мета вдосконалення діяльності податкової служби полягає не стільки у виведенні недобросовісних бізнесменів «на чисту воду», скільки у підвищенні рівня їх податкової культури і відповідно їх перехід до статусу сумлінних платників податків.

Працюймо спільно задля Перемоги!

Сумлінним платникам честь і повага!