Заступник начальника Головного управління ДПС у Чернівецькій області Микола Загарюк поінформував, з початку 2024 року фахівці сектору реєстрації користувачів ДПС Буковини видали платникам податків 4180 «електронних підписів».
За сволами посадовця, безкоштовні електронні довірчі послуги у податковій службі можуть отримати усі без винятку суб’єкти господарювання, працівники органів державної влади та органів місцевого самоврядування, працівники підприємств, установ і організацій усіх форм власності та фізичні особи - громадяни.
Окремо нагадують, «електронний підпис» від ДПС діє два роки.
Для отримання електронних довірчих послуг необхідно ознайомитися з інформацією для користувачів та завантажити форми реєстраційних документів разом зі зразками заповнення на сайті КНЕДП ІДД ДПС: http://acskidd.gov.ua.
Податківці нагадують, платники можуть самостійно формувати нові сертифікати. Для цього необхідно завантажити програму або виконати декілька процедур в онлайн-режимі: http://acskidd.gov.ua/manage-certificates.
Цей сервіс доступний для користувачів, які мають:
чинні сертифікати (приміром, до закінчення строку чинності яких залишилося декілька днів);
незмінні реєстраційні дані (ПІБ, адреса реєстрації місця проживання, код ЄДРПОУ організації тощо);
особистий ключ, доступний лише користувачу та не є скомпрометованим.
Крім того, платники податків можуть отримати довідкову інформацію щодо отримання електронного підпису у секторі реєстрації користувачів Головного управління ДПС у Чернівецькій області за телефоном: (0372) 51-43-79.