Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

У секторі реєстрації користувачів ДПС Буковини платникам видали 5125 «електронних підписів» 

опубліковано 13 жовтня 2023 о 09:14

Інформують у Головному управлінні ДПС у Чернівецькій області. Впродовж січня – вересня 2023 року платники податків, які звернулись до сектору реєстрації користувачів ДПС Буковини отримали безкоштовно 5125 «електронних підписів».

У податковому відомстві наголошують, електронні довірчі послуги у податковій службі можуть отримати усі без винятку суб’єкти господарювання, працівники органів державної влади та органів місцевого самоврядування, працівники підприємств, установ і організацій усіх форм власності та фізичні особи - громадяни.

Платникам слід знати, «електронний підпис» від ДПС діє два роки. Кваліфікований електронний підпис має певні переваги від звичайного підпису такого характеру як: захист цілісності документа та конфіденційність. З допомогою «електронного підпису» можна без проблем працювати з усіма електронними державними сервісам. 

Щоб отримати «електронний підпис» потрібно особисто звернутися до відділення ІДД ДПС у районній або обласній податковій інспекції. При собі мати документи згідно з переліком (копії та оригінали) https://ca.tax.gov.ua/etrusted-services, заповнену заяву на отримання КЕП, а також електронний носій пам’яті (диск або флешка).

Громадяни можуть отримати довідкову інформацію щодо отримання електронного підпису у секторі реєстрації користувачів Головного управління ДПС у Чернівецькій області за телефоном: (0372) 51-43-79.

Податкова служба Буковини працює за графіком: 

Понеділок – четвер: з 8 год. 30 хв. до 17 год. 15 хв.

п'ятниця: з 8 год. 30 хв. до 16 год. 00 хв. 

Перерва на обід: з 12 год. 30 хв. до 13 год. 00 хв. 

Субота, неділя – вихідний.