Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Хотинська ДПІ: податківці поінформували платників про зміну термінів зберігання первинних документів

опубліковано 27 червня 2023 о 10:37

Начальник Хотинської ДПІ Головного управління ДПС у Чернівецькій області Наталя Заньковська під час проведення робочої зустрічі з платниками податків розповіла про зміну термінів зберігання первинних документів. 

Відтак, посадовиця нагадала, що 28 квітня 2023 року набрав чинності Закон України від 20 березня 2023 року № 2970-ІХ «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України щодо імплементації міжнародного стандарту автоматичного обміну інформацією про фінансові рахунки», яким доповнено п. 44.3 ст. 44 ПКУ.

З урахуванням внесених змін до ПКУ, платники податків зобов'язані забезпечити зберігання документів та інформації, визначених п. 44.1 ст. 44 ПКУ, а також документів, пов'язаних із виконанням вимог законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, протягом визначених законодавством строків, але не менше: 

2555 днів – для документів та інформації, необхідних для здійснення податкового контролю відповідно до ст. 39 та ст. 39 прим. 2 ПКУ; 

1825 днів – для первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов'язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством, що складаються особами, визначеними п. 133.1, ст. 133, п. п. 133.2.2 п. 133.2 та п. 133.4 ст. 133 ПКУ, а також юридичними особами, які обрали спрощену систему оподаткування, за винятком документів, до яких застосовується більш тривалий строк зберігання згідно з п. п. 44.3.1 п. 44.3. ст. 44 ПКУ; 

1095 днів – для інших документів, на які не поширюються вимоги п. п. 44.3.1 та п. п. 44.3.2. п. 44.3. ст. 44 ПКУ; 

1095 – для документів, пов’язаних з виконанням вимог іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, включаючи дозвільні документи. 

Також поінформувала присутніх про терміни сплати земельного податку та  податку на нерухоме майно.  Акцентувала, що за допомогою сервісу «Електронний кабінет» платники мають можливість в режимі онлайн подати та переглянути подану звітність, перевірити стан розрахунків з бюджетом, зареєструвати програмний РРО.