Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Фахівці Новоселицької ДПІ проводять щоденні тренінги щодо використання електронних сервісів ДПС та подання електронної звітності 

опубліковано 24 травня 2023 о 11:19

У Центрі обслуговування платників Новоселицької ДПІ  Головного управління ДПС у Чернівецькій області створено робоче місце для громадян та фізичних осіб - підприємців, де кожен бажаючий  може отримати кваліфіковану практичну допомогу в отриманні електронного ключа та подати  податкову звітність. 

Податківці зазначають, що в умовах воєнного стану бізнес продовжує працювати та сплачувати податки. В цей нелегкий період платникам, як ніколи, важливо володіти актуальною податковою інформацією. Відтак, електронні сервіси ДПС дозволяють оперативно отримувати всю необхідну інформацію, довідки та консультації, а також подавати податкову та іншу звітність безпечно, без особистих візитів до служби. 

Та деталізують, одним із найбільш використовуваних платниками є Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс (ЗІР) - інформаційний ресурс, створений у межах Електронного Уряду з доступом через будь-яку пошукову систему в інтернет-мережі, у т.ч. у вигляді мобільної версії, мобільних додатків на базі Android та iOS, у зв'язку з чим є можливість його одночасного використання як платниками, так і працівниками структурних підрозділів ДПС та її територіальних органів, та сприяє отриманню уніфікованих відповідей у будь-який час та зручний спосіб.

Під час чергового навчального тренінгу провідні фахівці Новоселицької ДПІ надали роз’яснення платникам, а також детально та покроково показали на практиці, як саме проходить процес електронного звітування, за допомогою яких програм формуються, підписуються та відправляються звіти, яка роль в даному процесі відведена електронному цифровому підпису. 

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за посиланням https://cabinet.tax.gov.ua,  або через офіційний вебпортал ДПС.