Про це інформують у Головному управлінні ДПС у Чернівецькій області. Впродовж січня – грудня 2021 року на сервіс «Пульс» звернулось 25 буковинців. З них, 23 - адресували свої звернення стосовно роботи органів ДПС, 1 звернення стосувались роботи центру обслуговування платників, та ще 1 звернення - реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді.
Слід відзначити, на всі звернення, які надійшли на сервіс «Пульс», було надано ґрунтовні відповіді без порушень контрольних термінів.
У податковій службі акцентують, використовуючи даний сервіс, представники бізнес - спільноти регіону мають можливість повідомити про помічені неправомірні дії чи бездіяльність працівників податкової служби, факти корупції, можливі корупційні правопорушення у сфері службової діяльності з боку конкретних посадових осіб структурних підрозділів ДПС та її територіальних органів.
У відомстві роз’яснюють, Заявники можуть надати Інформацію за номером телефону Контакт-центру ДПС 0800-501-007, з 09.00 до 18.00 (крім, вихідних і святкових днів) обравши на інтерактивному голосовому автовідповідачі напрямок «4», та з 18.00-до 09.00 (також у вихідні і святкові дні) скориставшись послугою «Залиште запитання – ми Вам зателефонуємо», а також на електронну пошту idd@tax.gov.ua.
При зверненні на сервіс «Пульс» платникам необхідно знати, при наданні Інформації бажано назвати своє прізвище, ім’я, по батькові (найменування підприємства, установи, організації, суб’єкта господарювання), контактний телефон, місце проживання/реєстрації, а також прізвище, ім’я, по батькові та посаду працівника органу ДПС, з яким пов’язана подія, дата, місце і суть події, конкретні обставини, зауваження, прохання чи вимоги. Якщо Заявник не бажає називати своє прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання/реєстрації, Інформація реєструється як анонімна.