У Головному управлінні ДПС У Чернівецькій області зазначають, що згідно з абзацом сьомим п. 2 розд. I Порядку ведення податковими органами оперативного обліку податків, зборів, платежів та єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 12.01.2021 № 5 інтегрована картка платника (ІКП) – це форма оперативного обліку податків, зборів, платежів та єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, що ведеться за кожним видом платежу.
Дані податкової звітності та звітності з єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування відображаються в інтегрованій картці платника :
1) датою, що відповідає даті граничного терміну сплати грошових зобов’язань за такими Документами звітності – у разі подання платниками Документів звітності: у законодавчо встановлені терміни для такого подання, з порушенням термінів подання, але до настання граничного строку сплати грошового зобов’язання;
2) датою подання Документів звітності до податкового органу, якщо інше не визначено в алгоритмі відображення (рознесення) даних первинних показників в ІКП для форми Документа звітності – у разі подання платником таких Документів звітності:після настання граничного строку сплати грошового зобов’язання,уточнюючих,за звітний (податковий) період, на який припадає дата ліквідації платника.