Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Подання звернень та запитів на публічну інформацію

опубліковано 01 липня 2021 о 14:36

У Головному управлінні ДПС у Чернівецькій області звертають увагу, що право на звернення мають усі громадяни України, а також особи, які не є громадянами України, але законно перебувають на її території.  Звернення можна подати до органу державної влади, місцевого самоврядування, об'єднання громадян, підприємства, установи, організації незалежно від форми власності, об’єднанню громадян або посадовій особі, до повноважень якої належить вирішення порушених у зверненні питань.

Термін розгляду звернень становить не більше 1 місяця, а тих, що не потребують додаткового вивчення, – не більше 15 днів з дня отримання їх відповідним органом. Це важливо пам’ятати, оскільки часто особи, які подають звернення, помилково рахують строк його розгляду з моменту відправлення та скаржаться на тривале очікування й несвоєчасне отримання відповіді. Якщо трапляється так, що вирішити порушені у зверненні питання протягом одного місяця неможливо, то керівник органу встановлює необхідний термін для продовження його розгляду, але не більше як на 15 днів, а особу, яка подала звернення, обов’язково про це повідомляють. Таким чином, загальний термін розгляду звернення не повинен перевищувати 45 днів.

Щодо  «Запиту на інформацію» – це прохання особи до розпорядника інформації надати публічну інформацію, що була отримана або створена в процесі виконання суб'єктами владних повноважень своїх обов'язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у його володінні.

На відміну від звернення, термін розгляду запиту становить 5 робочих днів з дати його отримання. Однак у виняткових випадках (наприклад, надання великого обсягу інформації або пошук інформації серед значної кількості даних) строк розгляду запиту може бути продовжено до 20 робочих днів. При цьому таке продовження має бути обов’язково обґрунтованим, а запитувач повідомлений про це не пізніше 5 робочих днів з дати отримання запиту розпорядником інформації.

Так, у січні - березні 2021 року до регіонального податкового відомства  від платників надійшло 155 запитів на публічну інформацію та отримано 132 письмових звернень громадян.

Запитувачі, зокрема зверталися з проханням надати інформацію щодо: копій рішень про списання боргу; наявності або відсутності податкового боргу по єдиному податку та ЄСВ; зняття з обліку як платника податків; кількість проведених фактичних перевірок та у 2020 році та сум донарахувань.

Найчастіші питання, порушенні у зверненнях громадян, стосуються фінансової, податкової та митної політики: місцеві та загальнодержавні податки, інформували про ухилення від сплати податків, звернення щодо реєстрації та обліку платників податків, реєстраційних номерів облікових карток платників податків, консультації з питань податкового законодавства, та  інші питання, що належать до компетенції ДПС.

До відома платників: отримати публічну інформацію, розпорядником якої є Головне управління ДПС у Чернівецькій області, може кожен бажаючий. Більш детально щодо порядку складання та форми подання запиту можна ознайомитись на офіційному порталі «Територіальні органи ДПС у Чернівецькій області» >Головна>ДПС у регіоні>Публічна інформація за посиланням: https://cv.tax.gov.ua/dfs-u-regioni/golov-upr/dostup-do-publichnoi-info/ 

Форма для подання запиту на отримання публічної інформації: Головна>ДПС у регіоні>Головне управління>Публічна інформація: https://cv.tax.gov.ua/dfs-u-regioni/golov-upr/dostup-do-publichnoi-info/forma-podannya-zapitu/

Фахівці Головного управління ДПС у Чернівецькій області підготували листівку з інформацією  щодо контактів для подання в електронному вигляді звернень громадян та запитів на отримання публічнох інформації.