Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

У ДПС провели тренінг для комунікаційних підрозділів

опубліковано 12 березня 2021 о 09:49

Якою має бути ефективна комунікація зі ЗМІ та громадськістю, які сучасні тенденції у створенні інформаційного контенту та процеси формування іміджу податкової служби як ефективного сервісного органу – такі питання обговорювалися під час тренінгу з питань комунікацій, який сьогодні провели в ДПС.

«Податкова служба – відкрита та прозора інституція, діяльність якої завжди у фокусі суспільства. У службі відбуваються кардинальні перетворення, впроваджуються в роботу нові механізми та процеси. І саме від ефективної інформаційної політики залежить поінформованість щодо цих змін платників податків. Комунікаційні підрозділи мають не просто тримати руку на пульсі, але й постійно вдосконалювати свою роботу, впроваджувати нові способи подачі інформації та змінювати формат своєї роботи в залежності від вимог сьогодення», – наголосила начальник управління інформаційної політики Організаційно-розпорядчого департаменту ДПС Анастасія Політіко.

Під час тренінгу, участь в якому взяли працівники комунікаційних підрозділів ДПС з усієї країни, експерти з комунікацій проекту EU4PFM Олександра Журахівська та Катерина Зінов’єва розповіли про антикризові та Digital-комунікації. 

Так, зокрема, обговорювалися основні завдання антикризових комунікацій, базові правила створення антикризових стратегій. Особлива увага також приділялася візуалізації контенту, питанням покращення задоволеності інформаційних потреб платників тощо.

Учасники тренінгу мали змогу поділитися своїм досвідом та детально обговорити актуальні питання роботи за комунікаційним напрямом.   

Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»