У першому півріччі  2020 року на телефон сервісу «Пульс» Державної податкової служби України платники Чернівецької області зверталися 14 разів.   
        Усі звернення були уважно розглянуті, питання вирішені по суті та у встановлений законодавством строк – наголошують у Головному управлінні ДПС у Чернівецькій області.   
        В цілому, суб’єктів господарювання та громадян цікавили  питання щодо роботи органів ДПС та роботи територіальних  ЦОПів.  1-не  звернення стосувалось системи електронного адміністрування ПДВ.   
        У податковій службі нагадують, що сервіс «Пульс» ДПС України у постійному режимі приймає звернення громадян та суб’єктів господарювання стосовно неправомірних дій, бездіяльності або можливих корупційних проявів з боку посадових осіб структурних підрозділів та територіальних органів Державної податкової служби.   
        Заявники можуть надавати інформацію за телефоном 0-800-501-007, обравши в інтерактивному голосовому автовідповідачі напрямок «4», або надіслати відповідну інформацію на електронну адресу: idd@tax.gov.ua.   
        