Про це інформують у Головному управлінні ДПС у Чернівецькій області. Впродовж січня – березня 2020 року на сервіс «Пульс» 9 буковинців адресували свої звернення стосовно роботи органів ДПС, 1 звернення стосувалось роботи центру обслуговування платників. За аналогічний період минулого року було 6 звернень.
В цілому, на всі звернення, що надійшли на сервіс «Пульс», було надано ґрунтовні відповіді без порушень контрольних термінів.
У податковій службі наголошують, використовуючи даний сервіс, представники бізнес - спільноти регіону мають можливість повідомити про помічені неправомірні дії чи бездіяльність працівників фіскальної служби, факти корупції, неякісне обслуговування, некоректне ставлення, умисно створені працівниками відомства перешкоди у веденні господарської діяльності.
У відомстві роз’яснюють, у період карантину Заявники можуть надати Інформацію за номером телефону Контакт-центру ДПС 0800-501-007, з 09.00-до 18.00 (крім, вихідних і святкових днів) обравши на інтерактивному голосовому автовідповідачі напрямок «4», та з 18.00-до 09.00 (також у вихідні і святкові дні) скориставшись послугою «Залиште запитання – ми Вам зателефонуємо» і на електронну пошту idd@tax.gov.ua.
Слід знати, при наданні Інформації бажано назвати своє прізвище, ім’я, по батькові (найменування підприємства, установи, організації, суб’єкта господарювання), контактний телефон, місце проживання/реєстрації, а також прізвище, ім’я, по батькові та посаду працівника органу ДПС, з яким пов’язана подія, дата, місце і суть події, конкретні обставини, зауваження, прохання чи вимоги. Якщо Заявник не бажає називати своє прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання/реєстрації, Інформація реєструється як анонімна.