Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Електронні сервіси податкової служби до послуг мешканців Чернівецької області

опубліковано 16 грудня 2019 о 10:43

Про це інформують у  Головному управління ДПС у Чернівецькій області. За словами податківців платники податків нашого регіону мають можливість отримувати адміністративні та консультативні послуги, не тільки в 13 Центрах обслуговування платників, але й он-лайн послуги на офіційному порталі Державної податкової служба України.

Серед найбільш затребуваних «Електронний кабінет платника податків» https://cabinet.tax.gov.ua/ - це персональне автоматизоване робоче місце платника. Даний сервіс який містить наступну інформацію: ЕК має дві частини: загальнодоступна і приватна - особистий кабінет.

У першій частині користувачі мають доступ до публічних реєстрів, зокрема: дані про взяття на облік платників; реєстр страхувальників; реєстр платників ПДВ; реєстр платників єдиного податку; інформація про РРО; інформація про книги ОРО; дані реєстру платників акцизного податку з реалізації пального; реєстр осіб, які здійснюють операції з товарами

Також у відкритій частині є податковий календар, де ви можете знайти інформацію про граничні терміни сплати податків, зборів, обов’язкових платежів та подання звітності. Переглянути та надрукувати бланки податкової звітності. Заповнити декларацію про майновий стан і доходи для громадян. Також знайдете там контакти та адреси діючих центрів обслуговування платників.

В особистому ЕКПП - юрособа, фізособа - суб’єкт підприємницької діяльності, громадянин, посадова особа державного органу тощо, - можуть знайти для себе наступні сервіси: персоніфікований податковий календар; перегляд облікових даних платника; подання звітності в електронному вигляді до органів ДФС, пенсійного фонду та статистики; перегляд та друк раніше поданої звітності; перегляд вхідних/вихідних документів; листування з органами ДФС; подання заяв, запитів для отримання інформації; інформація про стан розрахунків з бюджетом;

Провести реєстрація податкових накладних та розрахунків коригування до них у Єдиному реєстрі податкових накладних. Отримати інформація з Єдиного реєстру податкових накладних, з реєстрів операцій та транзакцій в системі Електронного адміністрування ПДВ та з реєстрів операцій та транзакцій в системі Електронного адміністрування реалізації пального.

Посадові особи підприємств, установ та організацій, інформацію про яких було надано формою J1391103 «Повідомлення про надання інформації щодо електронного цифрового підпису», отримують доступ до реєстрації податкових накладних та розрахунків коригування до них у Єдиному реєстрі податкових накладних. А також доступ до інформації з Єдиного реєстру податкових накладних та реєстрів операцій та транзакцій в системі Електронного адміністрування ПДВ.

Багато корисної інформації для платників податків і в Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі (http://zir.tax.gov.ua/ ). Це сервіс, в якому у форматі питань – відповідей представлена офіційна позиція ДПС України по всіх напрямах чинного податкового та.

Двосторонній зв'язок платників з податківцями який дає можливість запобігати правопорушенням з боку співробітників ДПС України забезпечує сервіс "Пульс" 0800-501-007 (напрямок «4») (https://tax.gov.ua/others/puls-)