Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

У Чернівецькій ДПІ проводять навчальні практикуми щодо використання сервісу ДПС «Електронний кабінет платника»

опубліковано 21 липня 2022 о 14:25

У Центрі обслуговування платників Чернівецької ДПІ Головного управління ДПС у Чернівецькій област податківці постійно проводять навчальні тренінги - практикуми з платниками щодо користування електронними сервісами від ДПС. Зокрема на тренінгах працівники податкової служби звертають увагу платників на можливість зручного, дистанційного спілкування з контролюючими органами.

Відтак, фахівці Чернівецької ДПІ надають практичну допомогу щодо використання сервісу ДПС  «Електронний кабінет платника», який поєднує в собі ряд можливостей (сплата податків, подання звітності, заяв, декларацій в режимі онлайн, недопущення помилок тощо).

Для платників податків в приміщенні Центру обслуговування платників є окреме місце, під’єднане до мережі Інтернет, де вони в зручний для них час протягом робочого дня мають змогу подавати звітність в електронному вигляді. При необхідності працівники ЦОП надають кваліфіковану допомогу в формуванні звітності в електронному вигляді.

Податківці наголошують на перевагах Електронного кабінету, оскільки це економія робочого часу бухгалтерів та підприємців, а також автоматичне підтвердження доставки документів, гарантія перевірки звітності на наявність арифметичних помилок, автоматичне оновлення бланків звітних документів, конфіденційність інформації; оперативність її обробки тощо.

Даний сервіс знаходиться у відкритому доступі, його легко знайти за допомогою пошукових систем, задавши запит «Електронний кабінет ДПС». Крім того, вхід можна здійснити, перейшовши за посиланням: https://cabinet.tax.gov.ua/, а також через офіційний вебпортал ДПС.

Податківці окремо зазначили, що термін дії електронного підпису під час воєнного стану подовжено. Відтак, надавачі електронних довірчих послуг на основі раніше створених ключів самостійно формують платнику новий КЕП. Завдяки цьому можна продовжувати користуватися й надалі електронним підписом та підписувати документи онлайн.

Присутні на тренінгу платники отримали відповіді на всі поставленні запитання.