Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Про стан роботи ГУ ДПС у Чернівецькій області із заявами, скаргами громадян за січень - червень 2025 року

опубліковано 01 жовтня 2025 о 14:33

За січень – вересень 2025 року до ГУ ДПС у Чернівецькій області надійшло 4432 письмових звернень громадян, з них: 4427 заяв (99,9%); 5 скарг (0,1%);  пропозицій (0%), за аналогічний період минулого року надійшло 4747 письмових звернень громадян.

Найчастіші питання, порушенні у зверненнях громадян, стосуються податкової політики (4412 звернень – 99,5% від загальної кількості), найпоширеніші з них: 2933 звернення – місцеві податки (податок на нерухоме майно та МПЗ), 54 звернення - інформування про ухилення від сплати податків, 11 звернень – контрольно-перевірочна робота, 55 звернень – реєстрація та облік платників податків, 7 звернень – консультації з питань податкового законодавства, 85 звернень – ЄСВ, 1267 звернень – інші питання, що належать до компетенції ДПС. 

Головним управлінням ДПС у Чернівецькій області розглянуто 4333 письмових звернень (97,8% від усіх звернень), по 99 зверненнях термін надання відповіді не настав і вони знаходяться на розгляді. За результатами розгляду звернень: вирішено позитивно – 3867, дано роз’яснення - 449, відмовлено – 6, звернень повернуто авторові у відповідності до ст. 5 ЗУ «Про звернення громадян» - 2, а 6 звернень надіслано за належністю, відповідно до ст.7 Закону України «Про звернення громадян» та 3 звернення, що не підлягають розгляду відповідно до ст.8 і 17 ЗУ «Про звернення громадян». Фактів несвоєчасного надання відповіді на звернення не зафіксовано. 

За звітний період 2025 року до Головного управління ДПС у Чернівецькій області надійшло 7 колективних звернень. 

За соціальним станом авторів звернень віднесено до категорій: 330 – пенсіонери, 3 – державний службовець, 30 – військовослужбовець, 20 – підприємці, 11 – особа, що позбавлена волі, 1 – журналіст, 4058 – соціальний стан авторів звернень не визначено,

Звернення від непрацездатних осіб, а також осіб, що постраждали від Аварії на ЧАЕС та інших громадян, які потребують соціального захисту не надходили, від багатодітних сімей надійшло 39 звернень, учасників бойових дій – 110 звернень, осіб з інвалідністю – 40 звернень.

З метою створення сприятливих умов щодо особистого спілкування громадян з посадовими особами Головним управлінням ДПС у Чернівецькій області, наказом від 14.03.2025 № 97 «Про затвердження графіку особистого прийому громадян» затверджено графік особистого прийому громадян посадовими особами Головного управління ДПС у Чернівецькій області (зі змінами).

Графік особистого прийому громадян розміщено на інформаційних стендах в адміністративному приміщенні Головного управління ДПС у Чернівецькій області та в 11 Центрах обслуговування платників. Також, графіки розміщено на офіційному порталі територіальні органи ДПС у Чернівецькій області. По мірі кадрових змін вносяться зміни до вищевказаних графіків та невідкладно оприлюднюються.

Протягом січня – вересня 2025 року посадовими особами органів ДПС області проведено 10 особистих прийомів громадян. З них, проведено                          начальником ГУ – 2, заступником та в. о. заступника начальника ГУ – 8, іншими посадовими особами ГУ – 0. Скарги під час особистого прийому громадян не заявлялись.

Найбільш поширеними зверненнями громадян на особистому прийомі були питання щодо податкової політики.

За 9 місяців 2025 року до Головного управління ДПС у Чернівецькій області на сервіс «Пульс» надійшло 6 звернень: 5 звернень – щодо роботи органів ДПС (приведення ІКП у відповідність, реєстрація податкових накладних) та 1 звернення – щодо реєстрації звітності в електронному вигляді. За аналогічний період минулого року на сервіс «Пульс» надійшло 17 звернень.

За січень – вересень 2025 року до Головного управління ДПС у Чернівецькій області надійшло від Державної установи «Урядовий контактний центр» через Єдину електронну базу даних звернень – 12 звернень. За аналогічний період минулого року надійшло 17 звернень.