За січень – березень 2025 року до ГУ ДПС у Чернівецькій області надійшло 1643 письмових звернень громадян, з них: 1643 заяв (100%); 0 скарга (0%); пропозицій (0%), за аналогічний період минулого року надійшло 1176 письмових звернень громадян.
Найчастіші питання, порушенні у зверненнях громадян, стосуються податкової політики (1637 звернень – 99,6% від загальної кількості), найпоширеніші з них: 1092 звернення – місцеві податки, 17 звернень - інформування про ухилення від сплати податків, 5 звернень – контрольно-перевірочна робота, 23 звернення – реєстрація та облік платників податків, 4 звернення – щодо РНОКПП, 1 звернення – акцизний податок, 3 звернення – консультації з питань податкового законодавства, 33 звернення – ЄСВ, 459 звернень – інші питання, що належать до компетенції ДПС.
Головним управлінням ДПС у Чернівецькій області розглянуто 1573 письмових звернення (96% від усіх звернень), по 70 зверненнях термін надання відповіді не настав і вони знаходяться на розгляді. За результатами розгляду звернень: вирішено позитивно – 1451, дано роз’яснення - 118, відмовлено – 0, звернень повернуто авторові у відповідності до ст. 5 ЗУ «Про звернення громадян» - 2, а 1 звернення надіслано за належністю, відповідно до ст.7 Закону України «Про звернення громадян» та 1 звернення, що не підлягають розгляду відповідно до ст.8 і 17 ЗУ «Про звернення громадян». Фактів несвоєчасного надання відповіді на звернення не зафіксовано.
За звітний період 2025 року до Головного управління ДПС у Чернівецькій області надійшло 2 колективних звернення.
За соціальним станом авторів звернень віднесено до категорій: 94 – пенсіонери, 2 – державний службовець, 17 – військовослужбовець, 9 – підприємці, 4 – особа, що позбавлена волі, 1 – журналіст, 1519 – соціальний стан авторів звернень не визначено,
Звернення від непрацездатних осіб, а також осіб, що постраждали від Аварії на ЧАЕС та інших громадян, які потребують соціального захисту не надходили, від багатодітних сімей надійшло 11 звернень, від учасників бойових дій – 28 звернень та від осіб з інвалідністю ( І, ІІ та ІІІ гр.) – 10 звернень.
З метою створення сприятливих умов щодо особистого спілкування громадян з посадовими особами Головним управлінням ДПС у Чернівецькій області, наказом від 14.03.2025 № 97 «Про затвердження графіку особистого прийому громадян» затверджено графік особистого прийому громадян посадовими особами Головного управління ДПС у Чернівецькій області.
Графік особистого прийому громадян розміщено на інформаційних стендах в адміністративному приміщенні Головного управління ДПС у Чернівецькій області та в 11 Центрах обслуговування платників. Також, графіки розміщено на офіційному порталі територіальні органи ДПС у Чернівецькій області. По мірі кадрових змін вносяться зміни до вищевказаних графіків та невідкладно оприлюднюються.
Протягом січня – березня 2025 року посадовими особами органів ДПС області проведено 3 особистих прийомів громадян. З них, проведено в. о. начальника ГУ – 3, іншими посадовими особами ГУ – 0. Скарги під час особистого прийому громадян не заявлялись.
Найбільш поширеними зверненнями громадян на особистому прийомі були питання щодо податкової політики (причини блокування податкових накладних).
За І квартал 2025 року до Головного управління ДПС у Чернівецькій області на сервіс «Пульс» надійшло 3 звернення: 2 звернення – щодо роботи органів ДПС (приведення ІКП у відповідність) та 1 звернення – щодо реєстрації звітності в електронному вигляді. За аналогічний період минулого року на сервіс «Пульс» надійшло 8 звернень.
За січень – березень 2025 року до Головного управління ДПС у Чернівецькій області надійшло від Державної установи «Урядовий контактний центр» через Єдину електронну базу даних звернень – 5 звернень. За аналогічний період минулого року надійшло 5 звернень.