Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Про стан роботи ГУ ДПС у Чернівецькій області із заявами, скаргами громадян за період з 01.01.2023 по 01.07.2023

опубліковано 03 липня 2023 о 10:11

За січень – червень 2023 року до Головного управління ДПС у Чернівецькій області надійшло 197 письмових звернень громадян, з них: 197 заяв (100%); 0 скарг (0%);  пропозицій (0%), за аналогічний період минулого року надійшло 85 письмових звернень громадян.

Найчастіші питання, порушенні у зверненнях громадян, стосуються фінансової, податкової та митної політики (188 звернень – 95% від загальної кількості), найпоширеніші з них: 46 звернень – місцеві податки, 28 звернень - інформування про ухилення від сплати податків, 26 звернень – реєстрація та облік платників податків, 2 звернення – відмова від РНОКПП, 6 звернень – консультації з питань податкового законодавства, 15 звернень – ЄСВ, 4 звернення – контрольно-перевірочна робота, 61 звернення – інші питання, що належать до компетенції ДПС. 

Головним управлінням ДПС у Чернівецькій області розглянуто 193 письмових звернення (98% від усіх звернень), по 4 зверненнях термін надання відповіді не настав і вони знаходяться на розгляді. За результатами розгляду звернень: дано роз’яснення - 62, вирішено позитивно – 118, відмовлено – 2, звернень повернуто авторові у відповідності до ст. 5 ЗУ «Про звернення громадян» - 8, а 2 звернення надіслано за належністю, відповідно до ст.7 Закону України «Про звернення громадян» та 1 звернення, що не підлягає розгляду відповідно до ст.8 і 17 ЗУ «Про звернення громадян». Фактів несвоєчасного надання відповіді на звернення не зафіксовано. За січень - червень 2023 року скарг не надходило. 

За звітний період 2023 року до Головного управління ДПС у Чернівецькій області надійшло 1 колективне звернення. 

За соціальним станом авторів звернень віднесено до категорій: 5 – пенсіонери (інформування про ухилення від сплати податків, податок на нерухоме майно, ЄСВ), 3 – військовослужбовці, 1 - особа, що позбавлена волі, 181 - соціальний стан авторів звернень не визначено, 1 - особа з інвалідністю ІІ група, 1 – учасник бойових дій, 4 – колишні працівники органів ДПС. 

Звернення від непрацездатних осіб, а також осіб, що постраждали від Аварії на ЧАЕС, багатодітних сімей та інших громадян, які потребують соціального захисту не надходили. 

 

З метою створення сприятливих умов щодо особистого спілкування громадян з посадовими особами Головним управлінням ДПС у Чернівецькій області, наказом від 27.07.2022 № 177 «Про затвердження графіку особистого прийому громадян» (із змінами) затверджено графік особистого прийому громадян посадовими особами Головного управління ДПС у Чернівецькій області.

Графік особистого прийому громадян розміщено на інформаційних стендах в адміністративному приміщенні Головного управління ДПС у Чернівецькій області та в 13 Центрах обслуговування платників. Також, графіки розміщено на офіційному порталі територіальні органи ДПС у Чернівецькій області. По мірі кадрових змін вносяться зміни до вищевказаних графіків та невідкладно оприлюднюються.

Протягом січня - червня 2023 року посадовими особами органів ДПС області проведено 6 особистих прийомів громадян. З них, проведено начальником ГУ - 0, першим заступником, заступниками начальника ГУ – 6, іншими посадовими особами ГУ - 0. Скарги під час особистого прийому громадян не заявлялись. Найбільш поширеними зверненнями громадян на особистому прийомі були питання щодо фінансової податкової та митної політики.

 

За І півріччя 2023 року до Головного управління ДПС у Чернівецькій області на сервіс «Пульс» надійшло 15 звернень: 4 звернення – щодо роботи органів ДПС, 4 звернення - щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді та 7 звернень - інше. 

За аналогічний період минулого року на сервіс «Пульс» надійшло 5 звернень.

 

За січень-червень 2023 року до Головного управління ДПС у Чернівецькій області надійшло від Державної установи «Урядовий контактний центр» через Єдину електронну базу даних звернень - 8 звернень. За аналогічний період минулого року надійшло 5 звернень.

Додаткові матеріали