Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Звіт про надходження запитів на отримання публічної інформації  до Головного управління ДПС у Чернівецькій області станом на 01.03.2025 року

опубліковано 03 березня 2025 о 10:36

З метою забезпечення прозорості та відкритості своєї діяльності, реалізації права кожного на доступ до публічної інформації, надання інформації за запитами відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13.01.2011р. №2939-VI (далі – Закон) Головним управлінням ДПС у Чернівецькій області забезпечено розгляд документів щодо надання публічної інформації відповідно до Закону, які надійшли поштою, електронною поштою, факсом, телефоном. 

До Головного управління ДПС у Чернівецькій області за січень-лютий 2025 року надійшло 22 запити на інформацію, за результатами розгляду надано 19 відповідей електронною поштою або поштою відповідно до вимог чинного законодавства України, 3 запити – на розгляді (за аналогічний період минулого року надійшло 48 запитів). 

В розрізі категорій запитувачів відповідно до Закону у січні-лютому 2025 року Головним управлінням ДПС у Чернівецькій області розглянуто запити від:

- фізичних осіб (уповноважених осіб) – 12 (або 54,6 % від загальної кількості запитів);

- юридичних осіб – 2 (або 9,1 % від загальної кількості запитів);

- представників засобів масової інформації – 3 (або 13,6 % від загальної кількості запитів);

- переадресовано від інших органів виконавчої влади як розпоряднику інформації - 5 (або 22,7 % від загальної кількості запитів).

Запитувачі, зокрема зверталися з проханням надати інформацію щодо:

-  10 найбільших платників податків у 2024 році;

-  боржників 2021, 2023 та 2024;

-  нарахованих сум по податку на нерухоме майно;

-  результатів розгляду заяви;

-  виключення з Реєстру платників єдиного податку;

-  внесення інформації в Реєстр заяв відшкодування ПДВ за рішенням суду;

-  ліквідації територіальних органів ДПС;

-  наявності боргу;

- 10 найбільших сум податку на нерухомість;

- надання копії листа на Чернівецьку міську раду;

- копії документа на підставі якого видано ліцензію ТОВ;

- копій документів перевірки.

За результатами розгляду задоволено 17 запитів на отримання публічної інформації (тобто 77,3 % від загальної кількості запитів), відповідно до ч.1 ст. 22 Закону відмовлено в задоволенні по 2 запитах (або 9,1 % від загальної кількості запитів), 3 запити – на розгляді в установленому порядку.

До уваги запитувачів. З моменту набрання чинності Закону України «Про доступ до публічної інформації» можна визначити основні  аспекти реалізації цього Закону, які заслуговують до уваги читачів:

1. Запитувачі інформації ототожнюють такі поняття як запит на отримання публічної інформації, звернення, надання податкової консультації, а також консультації з питань практичного застосування окремих норм законодавства України з питань державної митної справи, при цьому дані категорії звернень є різними за наступними ознаками: правовими підставами; визначенням понять; формами; строком розгляду; змістом; вимогами оформлення;  оплатністю тощо.

2. Згідно із частиною другою статті 2 Закону України «Про доступ до публічної інформації» цей Закон не поширюється на відносини у сфері звернень громадян, які регулюються спеціальним законом, а саме Законом України «Про звернення громадян». 

3. Листи, які за змістом є зверненнями громадян (пропозиції, заяви, скарги тощо) мають бути оформлені з дотриманням вимог Закону України «Про звернення громадян».

4. Запит на отримання публічної інформації має відповідати вимогам статтей 1 та 19 Закону України «Про доступ до публічної інформації».

 

Додаткові матеріали