Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Звіт про надходження запитів на отримання публічної інформації  до Головного управління ДПС у Чернівецькій області станом на 01.05.2024 року

опубліковано 01 травня 2024 о 11:08

З метою забезпечення прозорості та відкритості своєї діяльності, реалізації права кожного на доступ до публічної інформації, надання інформації за запитами відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13.01.2011р. №2939-VI (далі – Закон) Головним управлінням ДПС у Чернівецькій області забезпечено розгляд документів щодо надання публічної інформації відповідно до Закону, які надійшли поштою, електронною поштою, факсом, телефоном. 

До Головного управління ДПС у Чернівецькій області за січень-квітень 2024 року надійшло 82 запити на інформацію, за результатами розгляду надано 80 відповідей електронною поштою або поштою відповідно до вимог чинного законодавства України (за аналогічний період минулого року надійшло 58 запитів). 

В розрізі категорій запитувачів відповідно до Закону у січні-квітні 2024 року Головним управлінням ДПС у Чернівецькій області розглянуто запити від:

- фізичних осіб (уповноважених осіб) – 55 (або 67,1 % від загальної кількості запитів);

- юридичних осіб – 11 (або 13,4 % від загальної кількості запитів);

- об’єднань громадян – 0 (або 0 % від загальної кількості запитів);

- представників засобів масової інформації – 11 (або 13,4 % від загальної кількості запитів);

- переадресовано від інших органів виконавчої влади як розпоряднику інформації - 5 (або 6,1 % від загальної кількості запитів).

Запитувачі, зокрема зверталися з проханням надати інформацію щодо:

- бланків документів;

- інформації по податку на нерухоме майно;

- найбільших платників податків;

- зняття з податкового обліку;

- переліку п'яти найбільших платників податків;

- кількості оподаткування елітних авто (2022-2023рр.);

- задекларованих сум доходів з 2019-2023 рр.;

- надання копії рішень міської ради щодо встановлення ставок податку на нерухоме майно;

- топ-20 платників податків за 2023 рік;

- незастосованих штрафних санкцій та пені;

- виникнення боргу;

- довідки про відсутність заборгованості;

- зареєстрованих підприємств та сплати податків 2023-2024.

За результатами розгляду задоволено 72 запити на отримання публічної інформації (тобто 87,8 % від загальної кількості запитів), відповідно до ч.1 ст. 22 Закону відмовлено в задоволенні по 4 запитах (або 4,9 % від загальної кількості запитів), 4 запити надіслано належному розпоряднику інформації (4,9% від загальної кількості запитів) та 2 запити опрацьовуються в установленому порядку.

Додаткові матеріали