Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Звіт про надходження запитів на отримання публічної інформації до Головного управління ДПС у Чернівецькій області станом на 01.03.2024 року

опубліковано 05 березня 2024 о 15:26

З метою забезпечення прозорості та відкритості своєї діяльності, реалізації права кожного на доступ до публічної інформації, надання інформації за запитами відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» (далі – Закон) Головним управлінням ДПС у Чернівецькій області забезпечено розгляд документів щодо надання публічної інформації відповідно до Закону, які надійшли поштою, електронною поштою, факсом, телефоном.

До Головного управління ДПС у Чернівецькій області за січень - лютий 2024 року надійшло 48 запитів на інформацію, за результатами розгляду надано 46 відповідей електронною поштою або поштою відповідно до вимог чинного законодавства України, а по 2-х запитах термін надання відповіді не настав (за аналогічний період минулого року надійшов 21 запит).

В розрізі категорій запитувачів відповідно до Закону у січні - лютому 2024 року Головним управлінням ДПС у Чернівецькій області розглянуто запити від:

  • фізичних осіб (уповноважених осіб) – 32 (або 66,7 % від загальної кількості запитів);
  • юридичних осіб – 9 (або 18,7 % від загальної кількості запитів);
  • об’єднань громадян – 0 (або 0 % від загальної кількості запитів);
  • представників засобів масової інформації – 7 (або 14,6 % від загальної кількості запитів);
  • переадресовано від інших органів виконавчої влади як розпоряднику інформації - 0 (або 0 % від загальної кількості запитів).

 Запитувачі, зокрема зверталися з проханням надати інформацію щодо:

  • бланків документів;
  • інформації по податку на нерухоме майно;
  • найбільших платників податків;
  • зняття з податкового обліку;
  • переліку п'яти найбільших платників податків;
  • кількості оподаткування елітних авто (2022-2023рр.);
  • задекларованих сум доходів з 2019-2023 рр.;
  • надання копії рішень Сторожинецької міської ради щодо встановлення ставок податку на нерухоме майно;
  • топ-20 платників податків за 2023 рік;
  • кількості мільйонерів за 2022 рік.

 

За результатами розгляду задоволено 44 запита на отримання публічної інформації (тобто 92 % від загальної кількості запитів), 2 запита надіслано належному розпоряднику інформації (4% від загальної кількості запитів) та 2 запита знаходяться на розгляді (4% від загальної кількості запитів).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

До уваги запитувачів. З моменту набрання чинності Закону України «Про доступ до публічної інформації» можна визначити основні  аспекти реалізації цього Закону, які заслуговують до уваги читачів:

  1. Запитувачі інформації ототожнюють такі поняття як запит на отримання публічної інформації, звернення, надання податкової консультації, а також консультації з питань практичного застосування окремих норм законодавства України з питань державної митної справи, при цьому дані категорії звернень є різними за наступними ознаками:
  • правовими підставами;
  • визначенням понять;
  • формами;
  • строком розгляду;
  • змістом;
  • вимогами оформлення;
  • оплатністю тощо.
  1. Згідно із частиною другою статті 2 Закону України «Про доступ до публічної інформації» цей Закон не поширюється на відносини у сфері звернень громадян, які регулюються спеціальним законом, а саме Законом України «Про звернення громадян».
  2. Листи, які за змістом є зверненнями громадян (пропозиції, заяви, скарги тощо) мають бути оформлені з дотриманням вимог Закону України «Про звернення громадян».
  3. Запит на отримання публічної інформації має відповідати вимогам статтей 1 та 19 Закону України «Про доступ до публічної інформації».

Додаткові матеріали