Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Звіт про надходження запитів на отримання публічної інформації  до Головного управління ДПС у Чернівецькій області станом на 01.05.2023 року

опубліковано 01 травня 2023 о 15:45

З метою забезпечення прозорості та відкритості своєї діяльності, реалізації права кожного на доступ до публічної інформації, надання інформації за запитами відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» (далі – Закон) Головним управлінням ДПС у Чернівецькій області забезпечено розгляд документів щодо надання публічної інформації відповідно до Закону, які надійшли поштою, електронною поштою, факсом, телефоном. 

До Головного управління ДПС у Чернівецькій області за січень - квітень 2023 року надійшло 58 запитів на інформацію, за результатами розгляду надано 58 відповідей електронною поштою або поштою відповідно до вимог чинного законодавства України (за аналогічний період минулого року надійшло 35 запитів). 

В розрізі категорій запитувачів відповідно до Закону у січні-квітні 2023 року Головним управлінням ДПС у Чернівецькій області розглянуто запити від:

-         фізичних осіб (уповноважених осіб) – 45 (або 77,6 % від загальної кількості запитів);

-         юридичних осіб – 4 (або 6,9 % від загальної кількості запитів);

-         об’єднань громадян – 0 (або 0 % від загальної кількості запитів);

-         представників засобів масової інформації – 8 (або 13,8 % від загальної кількості запитів);

-         переадресовано від інших органів виконавчої влади як розпоряднику інформації - 1 (або 1,7% від загальної кількості запитів);

Запитувачі, зокрема зверталися з проханням надати інформацію щодо:

-         надання бланку податкової декларації про майновий стан і доходи для оформлення податкової знижки;

-         переліку підприємств , які змінили місцезнаходження;

-         нарахувань по єдиному податку;

-         розміру податку на комерційну нерухомість;

-         нарахування та сплати мінімального податкового забезпечення щодо земельного паю;

-         надання переліку десяти найбільших платників податків;

-         незастосованих штрафних санкцій та пені;

-         обсягів сплачених податків;

-         закупівель юридичних та/або адвокатських послуг;

-         інформації по заборгованості.

За результатами розгляду задоволено 52 запити на отримання публічної інформації (тобто 89,7 % від загальної кількості запитів) ), відповідно до ч.1 ст. 22 Закону відмовлено в задоволенні по 6 запитах (або 10,3 % від загальної кількості запитів).

Додаткові матеріали