Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Звіт про надходження запитів на отримання публічної інформації до Головного управління ДПС у Чернівецькій області станом на 01.11.2021 року

опубліковано 01 листопада 2021 о 15:59

З метою забезпечення прозорості та відкритості своєї діяльності, реалізації права кожного на доступ до публічної інформації, надання інформації за запитами відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» (далі – Закон) ГУ ДПС у Чернівецькій області забезпечено розгляд документів щодо надання публічної інформації відповідно до Закону, які надійшли поштою, електронною поштою, факсом, телефоном.

До ГУ ДПС у Чернівецькій області за січень-жовтень 2021 року надійшло 192 запити на інформацію, за результатами розгляду надано 191 відповідь електронною поштою або поштою відповідно до вимог чинного законодавства України, 1 запит – на розгляді (за аналогічний період минулого року надійшло 190 запитів).

В розрізі категорій запитувачів відповідно до Закону у січні-жовтні 2021 року ГУ ДПС у Чернівецькій області розглянуто запити від:

  • Ø фізичних осіб (уповноважених осіб) – 157 (або 81,8% від загальної кількості запитів);
  • Ø юридичних осіб – 24 (або 12,5% від загальної кількості запитів);
  • Ø об’єднань громадян – 0 (або 0 % від загальної кількості запитів);
  • Ø представників засобів масової інформації – 3 (або 1,6% від загальної кількості запитів);
  • Ø переадресовано від інших органів виконавчої влади як розпоряднику інформації 8 (або 4,1% від загальної кількості запитів);

Запитувачі, зокрема зверталися з проханням надати інформацію щодо:

ü наявності або відсутності заборгованості по єдиному податку, ЄСВ;

ü  переплати по єдиному податку;

ü  виконання рішення суду;

ü  кількості проведених фактичних перевірок у 2020 році та сум донарахувань;

ü  надання копії рішення про встановлення ставок земельного податку з фізичних осіб;

ü  зняття з обліку як платника податків;

ü  копій рішеннь про списання боргу;

ü  кількості звернень контролюючого органу до суду у 2015 та 2020 роках;

ü  загальної площі орендованих земельних ділянок (ріллі);

ü  реквізитів рахунків;

ü  відповідність/невідповідність платника ПДВ критеріям ризиковості платника податку;

ü  сплачених податків ФОП за 2020-2021 рр..

За результатами розгляду задоволено 180 запитів на отримання публічної інформації (або 93,8% від загальної кількості запитів), відповідно до ч.1 ст. 22 Закону відмовлено в задоволенні по 7 запитах (або 3,7% від загальної кількості запитів), направлено іншим розпорядникам інформації, у володінні яких вона знаходиться 4 запита (або 2% від загальної кількості запитів) та 1 запит (або 0,5% від загальної кількості запитів) знаходиться на опрацюванні. 

До уваги запитувачів. З моменту набрання чинності Закону України «Про доступ до публічної інформації» можна визначити основні  аспекти реалізації цього Закону, які заслуговують до уваги читачів:

1. Запитувачі інформації ототожнюють такі поняття як запит на отримання публічної інформації, звернення, надання податкової консультації, а також консультації з питань практичного застосування окремих норм законодавства України з питань державної митної справи, при цьому дані категорії звернень є різними за наступними ознаками:

-правовими підставами;

-визначенням понять;

-формами;

-строком розгляду;

-змістом;

-вимогами оформлення;

-оплатністю тощо.

2. Згідно із частиною другою статті 2 Закону України «Про доступ до публічної інформації» цей Закон не поширюється на відносини у сфері звернень громадян, які регулюються спеціальним законом, а саме Законом України «Про звернення громадян».

3. Листи, які за змістом є зверненнями громадян (пропозиції, заяви, скарги тощо) мають бути оформлені з дотриманням вимог Закону України «Про звернення громадян».

4. Запит на отримання публічної інформації має відповідати вимогам статтей 1 та 19 Закону України «Про доступ до публічної інформації».

Додаткові матеріали